محتوای خبری مرکز طبی کودکان

  • تاریخ انتشار : 1395/10/04 - 13:12
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 563
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه تعهد حرفه ای در بیمارستان مرکز طبی کودکان

در جلسه تعهد حرفه ای بیمارستان مرکز طبی کودکان، روند ارتقا تعهد حرفه ای در این بیمارستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان مرکز طبی کودکان، جلسه کارگروه تعهد حرفه ای، یکشنبه بیست و هشتم آذرماه 95 در سالن هیئت مدیره این بیمارستان با حضور اعضا برگزار شد. در ابتدا گزارش جلسه برگزار شده با دکتر زینالو مدیر گروه کودکان توسط دکتر محسنی و استقبال از اجرای برنامه های تعهد حرفه ای در این مرکز ارائه شد. در ادامه  دکتر کدیور پیگیری های صورت گرفته و برنامه ریزی جهت ارتقا تعهد حرفه ای در مرکز طبی کودکان و مطالب بارگذاری در کانال را تشریح کرد.
نکاتی در خصوص برنامه کارگاه آموزشی اصول تعهد حرفه ای در طب کودکان در بهمن ماه توسط دکتر تحقیقی، دکتر سیاری فرد، دکتر یغمایی و دکتر نوایی ارائه شد. اهمیت ضرورت شرکت در برنامه های تعهد حرفه ای با عنایت به کاریکولوم و سیاست دانشگاه هم اشاره شد. نحوه حضور اعضا هیئت علمی و دستیاران تخصصی و فوق تخصصی از طرف دکتر ضیائی معاون آموزشی بیمارستان مطرح شد. برنامه ماه آینده در جلسه گزارش صبحگاهی توسط دکتر اسحاقی مطرح شد. ثبت نام در این کارگاه از طرف دفترآموزش بیمارستان صورت خواهد گرفت.
در ادامه روند ارتقا تعهد حرفه ای در این بیمارستان توسط شرکت کنندگان مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. مواردی چون طرح مصادیق، ارائه نکاتی در خصوص بیماران معرفی شده در جلسات صبحگاهی و لزوم ارائه جملاتی کوتاه دال بر تعهد حرفه ای همراه با پوستر و تشویق رفتارهای اخلاقی تاکید شد.
خبر: یوسفی

  • گروه خبری : مرکز طبی کودکان
  • کد خبر : 64998
لیلا  یوسفی
تهیه کننده:

لیلا یوسفی