محتوای خبری مرکز طبی کودکان

  • تاریخ انتشار : 1395/07/25 - 07:34
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 447
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اطلاعیه

برگزاری همایش ویژه کودکان و خانواده ها با عنوان "کودک، نوجوان، خانواده: اعتیاد"

همایش ویژه کودکان و خانواده ها با عنوان "کودک، نوجوان، خانواده: اعتیاد" در مرکز طبی کودکان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز طبی کودکان، در پی برگزاری سلسله نشست های پیشگیری از سوء رفتار با کودکان و فعالیت در حوزه های اجتماعی در مرکز طبی کودکان، روز جمعه 21 آبان 1395، همایشی با عنوان "کودک، نوجوان، خانواده: اعتیاد" در محل سالن همایش شماره یک مرکز طبی کودکان برگزار شود.
هدف از برگزاری این همایش که مخاطبان آن خانواده ها، نوجوانان و کودکان هستند، بحث و تبادل نظر در خصوص اثرات اعتیاد بر کودکان و نوجوانان و آسیب هایی است که به واسطه اعتیاد خود یا افراد خانواده به خصوص والدین متحمل می شوند. همچنین چالش های پیش روی حرفه مندان و خانواده ها، در این برنامه یک روزه، مطرح خواهد شد.
در این همایش که با مشارکت متخصصان و صاحب نظران دانشگاه علوم پزشکی تهران، وزارت بهداشت، سازمان بهزیستی، اورژانس اجتماعی کشور، نمایندگان سازمان های مردم نهاد برگزار خواهد شد، متخصصان و فعالان این حوزه همراه با هنرمندان و ورزشکاران حضور بهم می رسانند.
در این همایش، برنامه هایی همچون جلسه بحث و گفتگو، مسابقه و نمایشگاه نقاشی، اجرای موسیقی زنده توسط گروه موسیقی کودکان کار و اجرای نمایش تدارک دیده شده است تا با استفاده از این موارد نسبت به اطلاع رسانی و آموزش پیشگیری از اعتیاد در کودکان و نوجوانان اقدام شود. همچنین نسبت به اهمیت بنیاد خانواده و اثرات سوء اعتیاد بر کانون خانواده و سوء رفتار با کودکان آگاهی سازی لازم انجام می شود.

دریافت پوستر

 خبر: یوسفی

  • گروه خبری : مرکز طبی کودکان
  • کد خبر : 63284
لیلا  یوسفی
تهیه کننده:

لیلا یوسفی