محتوای خبری مرکز طبی کودکان

  • تاریخ انتشار : 1395/02/26 - 12:12
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 679
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

حضور تیم فوتبال مرکز طبی کودکان در بازی تیم های پرسپولیس - راه آهن

تیم فوتبال مرکز طبی کودکان در بازی تیم های پرسپولیس - راه آهن راه یافت.

گالری عکس

به دنبال برگزاری موفق دومین دوره مسابقات جام جهانی کوچک در مرکز طبی کودکان و استقبال بازیکنان تیم و خانواده های ایشان از اجرای این برنامه ها، با همکاری صادق درودگر و سعید ناصری از کافه فوتبال، هماهنگی های لازم در خصوص حضور تیم فوتبال مرکز طبی کودکان در بازی تیم های پرسپولیس – راه آهن در روز جمعه 24 اردیبهشت 95 در ورزشگاه آزادی تهران انجام شد.
این برنامه با هماهنگی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، خانواده های بازیکنان و روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال صورت گرفت.
هدف از حضور بازیکنان تیم فوتبال مرکز طبی کودکان در کنار بازیکنان لیگ، نشان دادن لزوم همکاری و همراهی سازمان های مختلف از جمله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با وزارت ورزش و جوانان در رسیدن به سلامت جسمانی و روانی افراد جامعه است.
در روز مسابقه بازیکنان به همراه مسئول هماهنگی تیم، درودگر و نماینده روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران راهی استادیوم صد هزار نفری آزادی شدند.
وزیر بهداشت دکتر هاشمی با همراهی وزیر ورزش دکتر گودرزی و دکتر نیما رضایی معاون بین الملل دانشکده پزشکی قبل از شروع بازی در محل استقرار بازیکنان تیم مرکز طبی کودکان حضور پیدا کرده و مورد استقبال گرم بازیکنان تیم قرار گرفتند. بازیکنان تیم فوتبال مرکز طبی با پوشیدن پیراهن تیم راه آهن و با درج شعار هفته سلامت " غلبه بر دیابت " در کنار بازیکنان تیم پرسپولیس وارد زمین بازی شدند و به محض ورود به زمین چمن ورزشگاه، شادی و شعف در نگاه تک تک بازیکنان تیم فوتبال مرکز طبی دیده می شد.
امید است که همراهی بازیکنان حرفه ای تیم های فوتبال در کنار کودکان نیز خاطره خوبی برای آنها بوجود آورده باشد و در آینده شاهد حضور بیشتر ورزشکاران موفق کشور که به نوعی قهرمانان و الگوهای زندگی تک تک فرزندان این مرز و بوم هستند، در محیط های بهداشتی و درمانی کشور باشیم.
هدف اصلی برگزاری این برنامه ها افزایش امید به زندگی در کودکان بیمار و ارتقاء توانایی سازگاری با بیماری جسمانی در کودکان و خانواده کودکان مبتلا به بیماری های مزمن جسمانی است.
و چه زیباست زمانی که لبخندی را بر لبی بنشانی .../ق

  • گروه خبری : مرکز طبی کودکان
  • کد خبر : 60280
کلمات کلیدی
تهیه کننده:

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *