محتوای خبری مرکز طبی کودکان

  • تاریخ انتشار : 1394/11/28 - 10:49
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 825
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مدیر پرستاری همکاری و مشارکت همکاران را دلیل بر موفقیت مرکز طبی دانست

ناجی مدیر پرستاری در مراسم جشن روز پرستار همکاری و مشارکت همکاران را دلیل بر موفقیت مرکز طبی دانست.

به گزارش روابط عمومی مرکز طبی کودکان، ناجی مدیر پرستاری در مراسم جشن روز پرستار ضمن تبریک این روز از زحمات پرستاران و دکتر بدو رییس بیمارستان بدلیل  همراه بودن با مشکلات پرستاری قدردانی کرد و درادامه به وضعیت کنونی نیروی انسانی اشاره کرد و همکاری همه کارکنان بیمارستان را دلیل بر موفقیت دانست.
ناجی ادامه داد: میانگین اشغال تختها بالای 80 درصد است، با این درصد اشغال تخت با کمبود نیروی انسانی مواجهه می شویم. البته تا کنون 48 نیروی انسانی ( 25 پرستار 8 اتاق عمل و 5 نفر هوشبری) تا پایان دی ماه ورودی داشتیم و خروجی آن 38 پرستار بود، (10 نفر ترک خدمت کردند و 8 نفر مهاجرت و مرخصی بدون حقوق و 20 نفر در حال حاضر در مرخصی زایمان بسر می برند).
وی در ادامه به راه اندازی واحدهای جدید من جمله LTM و افزایش تخت ویژه بدون اضافه شدن نیروی انسانی اشاره کرد.
مدیر پرستاری دلیل شاخص شدن مرکز طبی کودکان را به دلیل مدیریت صحیح بیمارستان و انسجام واحدها دانست و خواستار همکاری و همت بیشتر از سرپرستاران شد.
مدیر پرستاری در ادامه به وضعیت کنونی اورژانس اشاره کرد و گفت: دو سال متوالی نمونه کشوری از اورژانس داشتیم و 7 نمونه از دانشگاه و در 42 نفر از برترینهای داخل بیمارستان انتخاب شدند که با لوح تقدیر از عزیزان تقدیر شده است.
مدیر پرستاری در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای همکاران، ابراز امیدواری کرد بتوانیم گام های موثری در خدمت رسانی به بیماران با مشارکت همکاران برداریم./ق

خبر: هادی پور

 

  • گروه خبری : مرکز طبی کودکان
  • کد خبر : 58181
کلمات کلیدی
تهیه کننده:

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *