محتوای خبری مرکز طبی کودکان

  • تاریخ انتشار : 1395/03/16 - 13:19
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 1271
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مراسم تودیع دکتر مومنی و معرفی دکتر میر معینی مدیر بیمارستان مرکز طبی کودکان برگزار شد

مراسم تودیع دکتر مومنی و معرفی دکتر میر معینی مدیر بیمارستان مرکز طبی کودکان در سالن دکتر قریب این بیمارستان برگزار شد.

گالری عکس

مراسم توديع دكتر مومنی مدیر پيشين و دكتر میرمعینی مدیر جديد بیمارستان مرکز طبی کودکان صبح روز یکشنبه شانزدهم خرداد ماه 95 با حضور دکتر بدو رئیس بیمارستان و جمعي از اساتيد و كاركنان بیمارستان مرکز طبی کودکان و همچنین با حضور قهستانی، دکتر کیانی، طاهری و شهبازی در سالن دکتر قریب مرکز طبی برگزار شد.
در ابتدا دكتر بدو گزارشي از عملکرد این بیمارستان به عنوان قطب علمی اطفال کشور ارائه و به تعداد زیاد مراجعین این مرکز و کمبود فضای فیزیکی اشاره کرد و همچنین از برنامه های آتی بیمارستان در خصوص افتتاح 13 تخت PICU و راه اندازی بخش پیوند مغز و استخوان و کلیه در آینده خبر داد.
وی همچنین تاکید کرد: در بیمارستان بستر مناسب و فضای فیزیکی مناسب ایجاد خواهد شد.
در ادامه ضمن تقدیر از زحمات و تلاش صادقانه برادر ارجمند دکتر مومنی در مدت 17 ماه مدیریت به معرفی دکتر میر معینی با تجربه مدیریتی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تهران پرداخت. در پایان توسعه فعالیت های مرکز طبی را در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی، درمانی و پشتیبانی ضروری خواند.
سپس دکتر مومنی ضمن قرائت فراز 23 دعای جوشن کبیر مدیریت را به عنوان فرایند پویا و جاری که مسئولیت آن از فردی به فرد دیگر واگذار می شود دانست و به اهمیت مدیریت شفاف و سالم اشاره کرد.
سپس به شرح اقدامات انجام شده در دوره مدیریتی خود پرداخت.
در پایان ضمن تبریک و خوش آمد گویی به دکتر میرمعینی و آرزوی موفقیت و تداوم اهداف مرکز طبی با کار تیمی و مشارکت جمعی را خواستار شد.
پس از آن دکتر میر معینی مدیر جدید بیمارستان، ضمن اشاره به توفیق مجدد فعالیت در محیط بیمارستان در خصوص ادامه فعالیت ها و اهداف باقیمانده در بیمارستان ابراز امیدواری کرد./ق

 خبر: یوسفی

  • گروه خبری : مرکز طبی کودکان
  • کد خبر : 60697
کلمات کلیدی
تهیه کننده: