محتوای خبری مرکز طبی کودکان

  • تاریخ انتشار : 1395/05/12 - 08:53
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 932
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

با حضور رییس دانشکده پزشکی

مراسم معارفه دکتر ضیائی به عنوان معاون آموزشی و دکتر اشرفی به عنوان معاون تحقیقات و فناوری مرکز طبی کودکان برگزار شد

مراسم معارفه دکتر ضیائی به عنوان معاون آموزشی و دکتر اشرفی به عنوان معاون تحقیقات و فناوری مرکز طبی کودکان با حضور رئیس دانشکده در سالن دکتر قریب بیمارستان مرکز طبی کودکان برگزار شد.

این مراسم یازدهم مرداد ماه با قدردانی دکتر بدو رئیس بیمارستان از زحمات دکتر اشرفی در این سالها آغاز شد و سپس دکتر امامی رئیس دانشکده با اشاره به تداوم بحث آموزش تخصصی و فوق تخصصی اظهار امیدواری در پیشرو بودن در این عرصه را داشت همچنین با اشاره به بحث هرم هیئت علمی و ارتقا اساتید به مرتبه دانشیاری توجه بسیاری را در این زمینه از معاون آموزشی خواستار شد.
سپس دکتر اشرفی با تشکر ویژه از حضور دکتر امامی در این مراسم، از سوابق خود در مرکز طبی کودکان و تلاش خود در این عرصه مطالبی را بیان کرد.
وی تبدیل مرکز طبی کودکان به قطب علمی اطفال را بسیار مهم دانست و حمایت از اساتید و کمک در جهت ارتقا اساتید و فراگیران را از اهداف سال های خدمت خود خواند.
وی همچنین طرح تحول سلامت و ارتقا بیمارستان از یک ساختمان به سه ساختمان را نیز از اتفاقات مهم مرکز طبی و هدف خود را ارتقای مرکز طبی کودکان دانست. 

در پایان دکتر ضیایی با قدردانی از جایگاه خود در مرکز طبی کودکان، به پیشبرد اهداف ارتقای مرکز طبی کودکان اشاره کرد و هدف خود را نظم بخشیدن بر آموزش و برنامه های دستیاران دانست و پیشرفت کیفیت آموزش بیمارستان را از اهداف خود عنوان کرد.
این مراسم با قرائت ابلاغ دکتر وحید ضیائی و دکتر محمودرضا اشرفی به پایان رسید./ق

خبر: یوسفی

  • گروه خبری : مرکز طبی کودکان
  • کد خبر : 61801
لیلا  یوسفی
تهیه کننده:

لیلا یوسفی