محتوای خبری مرکز طبی کودکان

  • تاریخ انتشار : 1394/11/10 - 10:05
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 277
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

نشست خبری پانزدهمین کنگره مغزو اعصاب در مرکز طبی کودکان برگزارشد

نشست خبري پانزدهمین کنگره مغزو اعصاب 14 تا 16 بهمن در مركز طبي كودكان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی مرکز طبی کودکان، دبیر کنگره مغزو اعصاب کودکان گفت: پانزدهمین کنگره مغز و اعصاب کودکان ایران , همایش پرستاری14 الی 16 بهمن ماه در مرکز طبی کودکان برگزار شد.
اشرفی دبیر کنگره مغزو اعصاب کودکان در نشست خبري پانزدهمین کنگره مغزو اعصاب افزود:بررسی همه موضوعات جراحی مغز و اعصاب با بیش از ۳۰ محور مختلف از جمله مباحث مربوط به ضربه های مغزی، تومورها و صدمات مغزی و ستون فقرات از جمله موضوعات مورد بحث در این کنگره ۳ روزه است.
وی با بیان اینکه کنگره میان دوره ای جراحان مغز و اعصاب حاوی 5/12امتیاز با آموزی است تاکید نمود: هدف از برگزاري همايش ارتقاء دانش گروه پزشكي و پرستاري، و پيراپزشكي مرتبط با سلامت و بيماريهاي كودكان است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: این کنگره با حضور متخصصین و جراحان مغزو اعصاب، متخصصین بیهوشی و طب فیزیکی همراه با ارائه شیوه های نوین تشخیص و درمان صدمات مغزی و ستون فقرات برگزار می گردد.
تهميه ناجي در نشست خبري به داشتن اخلاق مناسب در حرفه پرستاري و اهميت آن اشاره كرد مسايل اخلاق در حرفه پرستاري، كودك آزاري، اشتباهات دارويي، روش پژوهش در بالين، بستري شدن كودك در بيمارستان، بحث تحولات فناوري و دايناميك، تشنج و مراقبت از تغذيه وريدي، مراقبت متين در نوزادان نارس (مراقبت تكاملي انفرادي براي نوزادان) و پانل درد از جمله محورهاي همايش پرستاري عنوان كرد و در ادامه به توضيح مراقبت متين در نوزاد نارس پرداخت.
وي مراقبت متين در نوزاد نارس را از مهمترين مباحث خواند و اين مراقبت را مراقبت تكاملي انفرادي براي نوزادان تعريف كرد و اظهار داشت: اين نوع مراقبت يعني شرايطي فراهم شود نوزاد نارس در حاليكه در انكوباتور مي باشد و درمان مي شود بيشتر در آغوش پدر و مادر باشد و در حقيقت تداوم دوره جنيني در درون رحم مادر باشد.
دبير علمي همايش در ادامه عنوان كرد: برگزار شدن سخنراني ها بصورت پانل و شركت دادن پرستار بالين و پزشك متخصص در پانل از جمله وجه تمايز همايش امسال نسبت به سال هاي قبل بود.
وی همچنین تغذيه و مورد سوء استفاده جنسي قرار گرفتن كودكان كار را از جمله مسايل مهم دانست كه در اين همايش به بحث و بررسي پرداخته خواهد شد./ق

  • گروه خبری : مرکز طبی کودکان
  • کد خبر : 57803
کلمات کلیدی
تهیه کننده:

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *