محتوای خبری مرکز طبی کودکان

  • تاریخ انتشار : 1395/10/16 - 09:36
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 2582
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

با حضور سرپرست اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت

نیروی انسانی مورد نیاز بیمارستان مرکز طبی کودکان مورد بررسی قرار گرفت

با توجه به توسعه های صورت گرفته در بیمارستان مرکز طبی کودکان، جلسه بررسی نیروی انسانی مورد نیاز بیمارستان مرکز طبی کودکان به همراه بازدید از بخشها با حضور دکتر احمد ماهی و دکتر علیرضا نمازی برگزار شد.

گالری تصاویر
به گزارش روابط عمومی بیمارستان مرکز طبی کودکان، جلسه ای با حضور دکتر احمد ماهی سرپرست اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت، دکتر علیرضا نمازی شبستری مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه، دکتر بدو رئیس بیمارستان، دکتر میرمعینی مدیر بیمارستان و ناجی مدیر پرستاری پانزدهم دی ماه 1395 در بیمارستان مرکز طبی کودکان برگزار شد.
در این جلسه، با توجه به تغییرات بیمارستان در خصوص تعداد تخت و توسعه های صورت گرفته مقرر شد آمار دقیق تخت های موجود و توسعه یافته از سوی مدیر منابع انسانی دانشگاه به همراه نیروهای موجود ارائه شود تا نیاز دقیق در رشته های مختلف گروه پرستازی مشخص شود. همچنین اطلاعات تخت های جدید در سامانه طرح های عمرانی وارد شود.
در رابطه با نیروی کمک پرستار مورد نیاز بیمارستان مقرر شد به استناد پاسخ دانشگاه به بخشنامه ای که اخیرا به تمامی دانشگاه ها صادر شده تعداد نیروی مورد نیاز تامین شود. این جلسه با بازدید اعضای جلسه از بخش های مختلف، بخش های تازه تاسیس و در حال احداث بیمارستان به پایان رسید. 
خبر: یوسفی

 

 

  • گروه خبری : مرکز طبی کودکان,گروه خبری RSS
  • کد خبر : 65343
لیلا  یوسفی
تهیه کننده:

لیلا یوسفی