برندآفرینی

لیست اخبار صفحه :0
دکتر فاطمه رجبی: تحلیل شاخص های آماری در برنامه ریزی های آینده و ارتقا زیرساخت های دانشگاه اهمیت ویژه ای دارد
مستند برندآفرینی مشارکتی در حوزه پژوهش

دکتر فاطمه رجبی: تحلیل شاخص های آماری در برنامه ریزی های آینده و ارتقا زیرساخت های دانشگاه اهمیت ویژه ای دارد

معاون مرکز تحقیق و توسعه سیاست های دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه گفت: سالنامه‌های آماری دانشگاه در راستای محاسبه شاخص‌های کلیدی و تحلیل روند آن شاخص‌ها تدوین می شود. اطلاعات و آمار اولیه تمامی حوزه‌های دانشگاه که در سالنامه دانشگاه درج شده مورد تحلیل قرار می‌گیرد. هدف مرکز تحقیق و توسعه دانشگاه تبدیل اطلاعات خام به شاخص‌های کلیدی معنادار است. نسبت‌های آماری در مقایسه با استانداردهای موجود نسبت قابل‌قبول و مطلوبی است. عملکرد مرکز تحقیق و توسعه شناسایی و لیست کردن شاخص‌های مهمی است که بر اساس آن برآورد آماری صورت می‌گیرد. تحلیل و گردآوری آمار و اطلاعات و خروجی‌های به‌دست‌آمده می‌تواند اصلاح‌کننده‌ مسیر گردآوری و استقرار آن برای آینده باشد. محاسبه شاخص‌های آماری و گردآوری آن‌ها برای به‌کارگیری در برنامه‌های آینده در بهبود زیرساخت‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.به عنوان نمونه هر سال تعداد اساتید و دانشجویان در مقاطع مختلف در سالنامه منتشر می شود و سؤالی که مطرح است آیا این نسبت در مقایسه با استانداردهایی که باید وجود داشته باشد نسبت قابل‌قبول و مطلوبی است؟

برای ارائه موثر و بهتر پیام دانشگاه به مخاطبان باید از شبکه های اجتماعی مناسب در کنار سایر ابزارها استفاده کنیم
نقد و بررسی فصل 8 کتاب روزنامه نگاری برند در کمیته سرآمدی و اثربخشی برندسازی دانشگاه

برای ارائه موثر و بهتر پیام دانشگاه به مخاطبان باید از شبکه های اجتماعی مناسب در کنار سایر ابزارها استفاده کنیم

در نشست کمیته سرآمدی و اثربخشی برندسازی دانشگاه که با حضور دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی و اعضای این کمیته برگزار شد، نسیبه جلالوند مسئول روابط عمومی دانشکده بهداشت درباره کتاب روزنامه نگاری برند و استفاده از شبکه های اجتماعی برای روزنامه نگاری برند توضیحاتی ارائه کرد.

دکتر نفیسه اسماعیلی: بهره‌وری بهینه از پژوهش‌های مرکز از مهم‌ترین ارزش‌هایی است که روی آن متمرکز هستیم
برندآفرینی مشارکتی در حوزه پژوهش

دکتر نفیسه اسماعیلی: بهره‌وری بهینه از پژوهش‌های مرکز از مهم‌ترین ارزش‌هایی است که روی آن متمرکز هستیم

رئیس مرکز تحقیقات اتوایمیون تاولی گفت: این مرکز باهدف ایجاد جایگاه مناسب برای جهت‌دار شدن پژوهش‌ها و تسهیل بر کارهای پژوهشی راه‌اندازی شده است. با استفاده از استادان باتجربه در سطح ملی و بین‌المللی درزمینه‌ بیماری‌های پوستی به‌خصوص بیماری‌های اتوایمیون تاولی به آموزش و تربیت نیروی انسانی در جهت تشخیص، پیشگیری و فهم انواع پاتوژنز این بیماری‌ و درمان‌های مختلفی که به بیماران کمک کند پرداخته‌ایم. مهم‌ترین ویژگی مرکز ما وجود محققان علاقه‌مند علمی و پژوهشی است که در سطح ملی و بین‌المللی شناخته‌شده‌اند. علاوه بر پروژه‌های تحقیقاتی یک سری فعالیت‌ها به‌صورت بنیادی انجام می‌دهیم که در جهت پژوهش‌ها کمک‌کننده است ازجمله راه‌اندازی سیستم ثبت در سامانه که حدود ده بیماری اختصاصی پوست را علاوه بر بیماری اتوایمیون با کمک وزارت بهداشت و معاونت پژوهشی دانشگاه توانستیم ثبت کنیم. با مراکز تحقیقاتی بیماری پوست و جذام و پوست و سلول‌های بنیادی و گروه‌های علمی و بالینی دانشگاه در سطح ملی و بین‌المللی پروژه‌های مشترک و همکاری داریم.

دکتر علی کاظمیان: گروه آنکولوژی سرآمد پژوهش و آموزش در بخش رادیوتراپی است
برند آفرینی مشارکتی در حوزه آموزش

دکتر علی کاظمیان: گروه آنکولوژی سرآمد پژوهش و آموزش در بخش رادیوتراپی است

مدیر گروه آنکولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفت‌وگو با مستندسازان «برند آفرینی در حوزه آموزش» دانشگاه گفت: تحقیقات گروه آنکولوژی در بهبود روش‌های درمانی بسیار کاربردی است. افق پیش روی این گروه حرکت به سمت تکنولوژی‌های پیچیده در جهت کاهش عوارض بیماری است . مهم‌ترین اولویت این رشته ایجاد تکنیک‌های کارآمد و به‌روز در رادیوتراپی است، زیرا این رشته به‌شدت وابسته به تجهیزات مدرن است. بخش قابل‌توجهی از پژوهش‌های این گروه مربوط به چگونگی ارائه خدمات درمانی به بیماران سرطانی است. با گشودن افق‌های جدید در بخش پژوهش‌های آنکولوژی می‌توان به محققین انگیزه مضاعف بخشید. گروه آنکولوژی سرآمد پژوهش و آموزش در بخش رادیوتراپی است. امروزه با پیشرفت سیستم‌های درمانی و به‌کارگیری روش‌های جدید در این رشته بسیاری از عوارض بیماری کاهش یافته است. گروه‌های رادیوتراپی و فیزیک پزشکی ازنظر ارتباطات مکمل همدیگرند. با ایجاد و توسعه فناوری در رشته رادیوتراپی می‌توان به ثروت رسید.

دکتر نعمت الله عطایی: برای نخستین بار نوموگرام های  استاندارد فشارخون ویژه کودکان ایرانی در  طیف سنی یک ماه  تا هجده سال تدوین شد
برندآفرینی مشارکتی در حوزه پژوهش

دکتر نعمت الله عطایی: برای نخستین بار نوموگرام های استاندارد فشارخون ویژه کودکان ایرانی در طیف سنی یک ماه تا هجده سال تدوین شد

رئیس مرکز تحقیقات بیماری‌های مزمن کلیه در کودکان و مدیر اجرایی فاز دوم رجیستری CKD در کودکان ایرانی به روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: این مرکز با هدف انجام پژوهش‌های بنیادی، کاربردی و بالینی در جهت شناخت فاکتورهای خطر برای مقابله با ابتلای کودکان به بیماری‌های مزمن کلیه، شناسائی عوامل زمینه ساز در بروز بیماری، ارائه راه حل ها و راهکارهای مناسب در جهت پیشگیری و یا کاهش موارد ابتلا به CKD در کودکان، غربالگری CKD در جمعیت خام کودکان و ارائه‌ مناسب‌ترین رژیم در زمانی که نیاز به درمان جایگزین است و ... باهدف توسعه و به کارگیری دانش بشری در زمینه CKD در کودکان در سال ۱۳۹۲ تاسیس شد. در این مرکز از بدو تاسیس تاکنون از مجموع 51 طرح تحقیقاتی مصوب، اجرای 29 طرح و نیز یک طرح HSR به اتمام رسیده است.

 دکتر ترابی: پویش «من پژوهشگر هستم» به‌منظور شناسایی و ثبت پرسش‌ها و نیازهای جامعه در عرصه‌های مدیریت، بالین و فرهنگ راه‌اندازی می‌شود
نشست روزنامه‌نگاری برند در سه محور پژوهش، توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع و فرهنگی

دکتر ترابی: پویش «من پژوهشگر هستم» به‌منظور شناسایی و ثبت پرسش‌ها و نیازهای جامعه در عرصه‌های مدیریت، بالین و فرهنگ راه‌اندازی می‌شود

در دومین نشست روزنامه نگاری برند در سه محور پژوهش، توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع و فرهنگی در خصوص راه اندازی پویش‌های پژوهشی، تدوین کتاب معرفی خدمات براساس مخاطبان و کتاب سپید بحث و تبادل نظر شد.

دکتر رامین مهرداد: توجه به حفظ و ارتقای سلامت شاغلین از لحاظ روحی و روانی در اولویت است
برندآفرینی مشارکتی در حوزه پژوهش

دکتر رامین مهرداد: توجه به حفظ و ارتقای سلامت شاغلین از لحاظ روحی و روانی در اولویت است

رئیس مرکز تحقیقات طب کار دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه گفت: رشته طب‌کار رشته جدیدی در ایران و جهان است و ما در مقایسه با کشورهای خاورمیانه پیشرو هستیم. در ارائه خدمات سلامت شغلی و طب‌کار پیشرفت خوبی داشتیم. پژوهش‌هایی که در مرکز تحقیقات طب‌کار انجام می‌شود ارتباط تنگاتنگی با گروه آموزشی طب‌کار دارد که بخشی از آن در قالب پایان‌نامه‌های دستیاران و اعضای هیئت‌علمی است و بخشی از تحقیقات در قالب ارتباط با صنعت و نیازهای کارفرمایان است. وجه تمایز مرکز تحقیقات طب‌کار با بقیه مراکز تحقیقاتی در بحث ارتباط با صنعت است که ارتباط با صنایع منجر به این شده که نیازمندی‌های آن‌ها تبدیل به طرح تحقیقاتی شود. طب‌کار همه مشاغل را تحت پوشش قرار می‌دهد. غربالگری شاغلین و رانندگان حرفه‌ای و اجرای برنامه‌های پیشگیری که با معاینات ادواری صورت می‌گیرد باعث کنترل بیماری‌های جسمی و روحی و روانی شاغلین می‌شود. رسالت ما این است که همکاران پزشک را در رابطه با مسایل آموزشی طب‌کار آشنا کنیم. توجه بیشتر به مسائل روحی روانی و اجتماعی در محیط کار اهمیت دارد.

دکتر ترابی: واحدهای تابعه باید ظرفیت‌های همدیگر را به‌خوبی بشناسند و از آن بهینه استفاده کنند
دومین جلسه روزنامه‌نگاری برند در حوزه بهداشت، درمان و غذا و دارو

دکتر ترابی: واحدهای تابعه باید ظرفیت‌های همدیگر را به‌خوبی بشناسند و از آن بهینه استفاده کنند

در دومین نشست اتاق روزنامه‌نگاری برند که به‌منظور مشارکت در کارهای تیمی، همفکری و هم‌افزایی در حوزه‌های بهداشت، درمان و غذا و دارو برگزار شد، بر ضرورت تهیه فهرست وقایع مهم و تدوین کتاب سفید تاکید شد.

قدرت ارتباط با استفاده از ابزارهای روز، مهم‌ترین ضمانت اجرایی رعایت صداقت، شفافیت و بی‌طرفی  در روزنامه‌نگاری برند است
تشریح اصول اخلاقی در روزنامه‌نگاری برند

قدرت ارتباط با استفاده از ابزارهای روز، مهم‌ترین ضمانت اجرایی رعایت صداقت، شفافیت و بی‌طرفی در روزنامه‌نگاری برند است

در نشست کمیته سرآمدی و اثربخشی برندآفرینی، ابعاد مختلف رعایت اصول اخلاقی در روزنامه‌نگاری برند و روزنامه‌نگاری سنتی موردبررسی قرار گرفت.