• تاریخ انتشار : 1401/01/04 - 17:57
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 470
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید نوروزی معاون آموزشی دانشگاه و مدیر تعالی بالینی بیمارستان ها از بیمارستان های بهرامی و آرش

دکتر سید فرشاد علامه در پایان بازدید از بیمارستان های بهرامی و آرش گفت: امید است که سال جدید، سال گشایش، بهتر شدن و ارائه بیشتر خدمات درمانی و آموزشی در بیمارستان های آرش و بهرامی باشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، دکتر سید فرشاد علامه، معاون آموزشی دانشگاه و دکتر علی گنجعلی خان حاکمی، مدیر تعالی بالینی امور بیمارستان ها معاونت درمان، روز پنجشنبه چهارم فروردین ماه 1401 از بیمارستان های بهرامی و آرش بازدید کردند.
دکتر علامه ضمن تبریک سال نو و خداقوت به کارکنان زحمتکش بیمارستان ها گفت: هدف اصلی این بازدیدها تبریک سال نو و خسته نباشید یک سال زحمت به همکاران بیمارستانی، روسای بیمارستان ها و کارکنان درمان از جمله مترون ها، پرستاران و... به خصوص در دوران کووید 19 بود.
وی پس از بازدید از بخش های مختلف از جمله بخش های اورژانس، اتاق عمل، دیالیز و ... این بیمارستان ها گفت: امید است که سال جدید، سال گشایش، بهتر شدن و ارائه بیشتر خدمات درمانی و آموزشی در بیمارستان های آرش، بهرامی و سایر مراکز درمانی دانشگاه باشد.
معاون آموزشی دانشگاه در رابطه با مشکلات این بیمارستان ها افزود: این دو بیمارستان دغدغه ها و مشکلاتی دارند که سعی خواهیم کرد این مسائل را در سطح دانشگاه حل کنیم.
دکتر گنجعلی خان به یاری خیرین در درمان بیماران افغان تبار که توانایی پرداخت هزینه های درمان خود را ندارند تاکید کرد.
مدیر تعالی بالینی امور بیمارستان ها به کم بودن تعداد تخت های NICU در سطح دانشگاه اشاره کرد و گفت: باید تلاش خود را در اضافه کردن تخت های این بخش در بیمارستان ها افزایش دهیم.

  • گروه خبری : معاونت درمان,ماه نمای دانشگاه
  • کد خبر : 210222
فائزه فهیمی تبار
تهیه کننده:

فائزه فهیمی تبار

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *