• تاریخ انتشار : 1400/04/28 - 07:43
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 359
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه بررسی فرآیندهای ارجاع بیمار بین‌الملل در معاونت درمان

جلسه بررسی فرآیندهای ارجاع بیمار بین الملل در معاونت درمان با حضور مدیر درمان دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، برای بررسی فرآیندهای ارجاع بیماران بین الملل از طریق شرکت تسهیل‌گر جلسه ای با حضور دکتر علی گنجعلیخان مدیر درمان، شیما هادوی مسئول گردشگری سلامت و کارشناسان IPD بیمارستان های دارای مجوز و یا خواستار اخذ مجوز شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۰ برگزار شد.
دکتر گنجعلی خان در این جلسه گفت: با توجه به اهمیت موضوع فرایندهای ارجاع بیمار بین‌الملل و برگزاری جلسات متعدد در خصوص هماهنگی با شرکت تسهیل گر با چالش‌های متعددی مواجه بودیم. می خواهیم  از ظرفیت‌های دانشگاه برای جذب بیمار بین الملل و استفاده از این فرصت برای بهبود وضع درمان بیماران ایرانی استفاده کنیم.
وی افزود: مسائل رفاهی بیماران بین الملل و پرداختی به پزشکان و کارکنان تا حد زیادی مرتفع شده و اکنون این موضوع به همت کارشناسان IPD بیمارستان ها بستگی دارد که چقدر تمایل به جذب بیماران خارجی داشته باشند.  در خارج از پیک‌های کرونا می توان بیمار جذب کرد و برای این کار لازم است انرژی گذاشته شود.
 مدیر درمان گفت: در صورتی که بیمار بین الملل خدمات با کیفیت دریافت کند خود منجر به تبلیغات خواهد شد و سایر بیماران را نیز به سمت بیمارستان های ما هدایت می کند.  خدمات درمانی که ما ارائه می دهیم بهترین خدمات در سطح کشور است اما با برخی مشکلات از قبیل تاخیرها و یا مسائل پیش پا افتاده بیمار را ناراحت می کنیم. برای بیمار گردشگر سلامت باید وقت ویژه در نظر گرفته شود و بتوانیم بهترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان به آنها ارائه دهیم  برای دعوت از بیماران خارجی  و ارائه خدمت به آنها در بیمارستان برنامه قدم به قدم و مناسب داشته باشید.

  • گروه خبری : معاونت درمان,گروه خبری RSS
  • کد خبر : 193435
الهام  حق شناس
تهیه کننده:

الهام حق شناس

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *