آغاز ثبت‌نام در بنیاد فرهنگی البرز 15 آذر 1401؛ شصت و یکمین سال جایزه البرز ویژه نخبگان برگزار می‌شود

در راستای تحقق امینانه نیت واقف، به مناسبت تقارن با شصت و یکمین سال تأسیس بنیاد فرهنگی البرز، آئین جایزه البرز 1402 در بخش نخبگان باهدف تکریم اهالی علم و تجلیل از دانشمندان، فناوران، دانشگاهیان، و حوزویان برتر سراسر کشور اردیبهشت 1402 برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، هرساله به نخبگان، پژوهندگان، دانشجویان، دانش‌¬آموزان و ممتازین حوزه علمیه جایزه بنیاد البرز اعطاء می¬‌شود. این جوایز به‌صورت کشوری و معمولاً به همراه تجلیل از مقام والای چهره ماندگار، واقف زنده‌یاد حسینعلی البرز برگزار می¬‌شود.
واجدین شرایط دریافت جایزه حسن تحصیل از بین دانش‌آموزان ممتاز دوره های تحصیلی متوسطه اول، دوم و نیز فنی حرفه‌ای و کاردانش (هنرستان) در سراسر کشور انتخاب می¬‌شوند. این عزیزان در مرحله نخست توسط مسئولان  استان¬‌های کشور انتخاب شده و در مرحله نهایی توسط کمیته علمی جایزه بنیاد البرز مورد ارزیابی قرار می‌¬گیرند.
در نهایت دانش‌¬آموزان برتر استان‌ها با بالاترین امتیاز به‌عنوان برگزیدگان نهایی کشور انتخاب می¬‌شوند و به ایشان، جایزه بنیاد البرز شامل مبلغ نقدی و لوح تقدیر و تندیس همایش اهدا می‌شود. 
این جوایز از محل درآمدهای موقوفات واقف خیراندیش حسینعلی البرز بوده و بدون هرگونه مشارکت مالی از سوی دیگر افراد خیّر و یا نهادها و ارگان¬ها فراهم می‌آید.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت جایزه البرز مراجعه کنند. 
 
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *