افتتاح فروشگاه زنجیره‌ای هفت «سلامت» ‌در بیمارستان دکتر شریعتی

پس از افتتاح اولین فروشگاه زنجیره ای هفت در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) دومین شعبه این فروشگاه در دانشگاه علوم پزشکی تهران راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، این فروشگاه شنبه 4 تیر 1401 در بیمارستان دکتر شریعتی با حضور دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه، مسئولان بیمارستان، مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای هفت و جمعی از کارکنان و شهروندان افتتاح شد.

کمک‌کردن به بیماران و مراجعه‌کنندگان وظیفه انسانی است
دکتر احمدرضا جمشیدی رئیس بیمارستان دکتر شریعتی ضمن تشکر از حضور دکتر قناعتی در این مراسم؛ گفت: یکی از مسائل خیلی مهم در اداره و مدیریت‌ها موضوع نیروی انسانی است. بیمارستان در دو سال اخیر درگیر ویروس منحوس کرونا بود و تمام همکاران در بخش‌های مختلف به‌صورت شبانه‌روزی خدمات شایسته ارائه می‌دادند. یک سری عوامل دست ما نیست اما در حدتوان می توانیم مسائل رفاهی را فراهم کنیم.
دکتر جمشیدی با بیان اینکه بیمارستان شریعتی بیش از پنجاه سال قدمت دارد تصریح کرد: ما از تمام اقصی‌نقاط کشور مراجعه‌کننده داریم افرادی که امیدشان از جاهای مختلف قطع شده و برای درمان به ما مراجعه می‌کنند و غالب این افراد از قشر ضعیف جامعه هستند و توان مالی کم دارند بنابراین باید خدمات درمانی و پزشکی خوبی به آن‌ها ارائه دهیم.
رئیس بیمارستان ادامه داد: کمک‌کردن به این عزیزان یک وظیفه انسانی است اینکه بتوانیم حداقل امکانات را برای بیماران و همکاران فراهم کنیم.
تجربه موفقی که گروه هفت در بیمارستان امام خمینی (ره) داشتند ما را ترغیب کرد که از این تجربه استفاده بهینه کنیم و از حمایت‌های دکتر قناعتی بهره گرفتیم و در این مدت کوتاه این مجموعه زیبا آماده شد.
وی در پایان به گروه فروشگاه هفت تاکید کرد کیفیت خدمات را از دست ندهید و انصاف را حفظ کنید، ان‌شاءالله شجره طیبه‌ای شود و شاهد گسترش آن در دیگر مراکز درمانی باشیم.
در پایان مسئولان دانشگاه و بیمارستان با مسئولان فروشگاه‌های زنجیره‌ای هفت از قسمت‌های مختلف فروشگاه هفت و محصولات موجود در آن بازدید به عمل آوردند.
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *