برگزاری نشست هماهنگی دانشگاه سبطین در دانشکده توانبخشی

جلسه هماهنگی راه اندازی دانشکده توانبخشی دانشگاه سبطین عراق با حضور رئیس دانشکده در سالن شورا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده توانبخشی، این نشست روز سه شنبه 23 فروردین 1401 با حضور دکتر سیداحمدرضا خاتون آبادی رئیس دانشکده و سایر اعضا در سالن شورا برگزار شد.
 در ابتدای نشست دکتر خاتون آبادی ضمن تاکید بر همکاری و همیاری همه اعضا برای پیشبرد اهداف دانشکده، گزارشی از وضعیت فعلی و اقدامات انجام شده در راستای راه اندازی دانشکده توانبخشی دانشگاه سبطین ارائه و تصریح کرد: تعیین زمان ترم بندی، تعیین مسئول دروس، پیگیری ابلاغ همکاران و همچنین معیارهای گروه ها از جمله رشته های ورودی، سطح زبان و رشته های خاص از جمله اقدامات در دست پیگیری است.
رئیس دانشکده توانبخشی جزئیات برگزاری دوره های علمی مختلف به ویژه دوره اوتیسم را بیان کرد و سپس دکتر دادگر را به عنوان سرپرست این دوره معرفی کرد و در همین خصوص بحث و تبادل نظر با اعضای حاضر صورت گرفت.
دکتر هوشنگ دادگر مدیر درمان و توانبخشی دانشکده نیز جزئیات دقیق برگزاری این دوره را در طول یکسال و با 34 واحد آموزشی شرح داد و به بیان چالش های مرتبط با کوریکولوم تهیه شده این دوره پرداخت.
در ادامه دکتر خاتون آبادی از تنظیم دقیق برنامه ریزی برای تدریس اعضای هیئت علمی سخن گفت و اظهار کرد: گروه های آموزشی می بایست با همکاری همه اعضای گروه به برنامه ریزی و اجرای وظایف محوله بپردازند؛ همچنین کمک به گروه هایی که از نیروهای کمتری برخوردارند در برنامه کار خواهد بود.
وی تاکید کرد: کیفیت و کمیت باید همسو باهم رشد کنند و نباید تمرکز بر یک سمت به سمت دیگر آسیب وارد کند.
دکتر محسن  میر معاون اداری و مالی دانشکده نیز به تشریح مسائل مالی پرداخت و توضیحات تکمیلی را ارائه کرد.
در ادامه هر یک از اعضای هیئت علمی از روند پیشرفت تهیه کوریکولوم آموزشی رشته مرتبط مطالبی بیان و چالش های آن را بررسی کردند.
این جلسه با بارش افکار، بحث و تبادل نظر و پاسخ به پرسش های مطرح شده پایان یافت.

لیلا  یوسفی
تهیه کننده:

لیلا یوسفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *