برگزاری کارگاه سلامت معنوی با سخنرانی دکتر اصغر قربانی، متخصص اطفال و نوزادان مرکز آموزشی درمانی بهارلو در دانشگاه علوم پزشکی اهواز

دکتر اصغر قربانی، متخصص اطفال و نوزادان مرکز آموزشی درمانی بهارلو، روز سه شنبه 27 آذرماه 97 با حضور در بیمارستان گلستان اهواز، احکام نماز ویژه بیماران را به کادر درمان و پرستاران بیمارستان های مختلف استان خوزستان آموزش داد.

 

به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهارلو؛ کارگاه سلامت معنوی (آموزش احکام نماز ویژه بیماران) روز سه شنبه 27 آذر 97 با حضور کادر درمان و پرستاران بیمارستان های مختلف استان خوزستان در بیمارستان گلستان اهواز برگزار شد.
در ابتدای کارگاه دکتر باقری، مدیر امور بیمارستان های معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، ضمن خوشامدگویی به حضار، به لزوم اجرای طرح سلامت معنوی در بیمارستان ها و مراکز درمانی و همچنین  آموزش احکام نماز بیماران به کادر درمان اشاره کرد. 
در ادامه دکتر اصغر قربانی عضو هیئت علمی و متخصص اطفال و نوزادان مرکز آموزشی درمانی بهارلو و استاد نمونه ستاد اقامه نماز کشور، در خصوص احکام نماز خاص بیماران از جمله وضو، تیمم، وضوی جبیره ای، تیمم نیابتی و ... در شرایط مختلف اختیاری و اضطراری به شرکت کنندگان در این کارگاه آموزش داد.
عضو هیئت علمی مرکز آموزشی درمانی بهارلو، همچنین طریقه اقامه نماز را با توجه به وضعیت های مختلف بیمار به صورت تئوری و عملی به تفصیل برای شرکت کنندگان تبیین و تشریح نمود.
در این کارگاه ابزار و وسایل ابتکاری که در مرکز آموزشی درمانی  بهارلو برای تسهیل در ادای فریضه نماز در اتاق ها و بخش های بیمارستان وجود دارد به حضار معرفی و در خصوص روش های استفاده از آنها تو ضیحات لازم داده شد.

 

فهیمه  نجاری
تهیه کننده:

فهیمه نجاری