• تاریخ انتشار : 1394/03/03 - 00:00
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 33
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

بزرگداشت روز جانباز در بیمارستان فارابی

روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي تهران: در سالروزحماسه آزاد سازي خرمشهر و روز مقاومت، ايثار و پيروزي ؛ از 22 جانباز شاغل در بيمارستان فارابي تقدير شد.

گالري عكس

 به گزارش روابط عمومي بيمارستان فارابي، مراسم تقدير از جانبازان اين مركز روز يك شنبه 3 خرداد 94 با حضور دكتر منصوري فرمانده بسيج جامعه پزشكي و اساتيد،علياري مدير و حجت الاسلام اصغري امام جماعت بيمارستان در سالن شوراي مركز تحقيقات چشم پزشكي برگزار شد.
در اين مراسم علياري مدير بيمارستان ضمن تبريك اعياد شعبانيه و ولادت حضرت ابوالفضل (ع)، هدف از برگزاري اين جلسه را تجليل از مقام والاي جانبازان عرصه انقلاب و دفاع مقدس و فرصتي براي تقدير از يادگاران عرصه ايثار و شهادت عنوان كرد.
 وي حفاظت از ارزش هاي معنوي سازمان را وظيفه اي خطير خواند و افزود: بايد برخوردمان با ايثارگران به ويژه جانبازان گرانقدر متفاوت باشد. تيم مديريتي بيمارستان فارابي، رسيدگي به مشكلات اين عزيزان را وظيفه خود دانسته و به جد مسايل  آنان را، چه در داخل مجموعه چه درخارج آن پيگيري خواهد نمود و از هر گونه كمك به همكاران ايثارگر دريغ نخواهد كرد.
در ادامه حجت‌الاسلام ‌و المسلمين اصغري، با اشاره به آيه شريفه « فضل الله المجاهدين علي القاعدين اجرا عظيما»گفت: جهاد و مبارزه مختص به زمان و مكان خاصي نيست. هنوز جنگ تمام نشده بلكه عرصه جهاد ما از حالت فيزيكي به جهادي فرهنگي تغيير شكل داده است و جبهه جنگ فرهنگي باز است.
وي تاكيد كرد: بايد ديد در عرصه جنگ فرهنگي هم هنوز رزمنده ايم يا مي خواهيم به دنيايمان برسيم و مصداق فرمايش امام حسين (ع) در مورد اهل كوفه شويم كه فرمود؛ دين لقلقه زبانشان است، تا وقتي دين برايشان فايده داشت دور دين مي گشتند و وقتي ديدند دين برايشان خطر دارد آنرا رها كردند.
حجت‌الاسلام ‌و المسلمين اصغري اضافه كرد: جا دارد كه در اين عرصه نيز به جنگ و مبارزه ادامه دهيم. بايد توطئه هاي دشمن را شناخته و براي مقابله با آن برنامه ريزي كرد و اين وظيفه همه ماست.
دكتر محمد رضا منصوري فرمانده بسيج جامعه پزشكي و اساتيد بيمارستان فارابي نيز با اشاره به آيات شريفه قرآن در مورد امتحان الهي گفت: خداوند متعال انسان ها را با از دست دادن مال و جان امتحان مي كند و اين آزموني است كه شما عزيزان با بذل عزيزترين سرمايه هايتان سرافرازانه از عهده آن بر آمده ايد.
دكتر منصوري، عرصه جهاد را عرصه اي وسيع و نامحدود دانست و گفت: همه بايد در هر حوزه اي قرار گرفته ايم به وظيفه خود عمل نموده، نعمت رهبري را قدر بدانيم و مطيع امر ولايت باشيم .

در ادامه هريك از همكاران جانباز حاضر در جلسه مسائل و دغدغه هاي خود را مطرح و بر لزوم پاسداري از فرهنگ جهاد و شهادت تاكيد كردند.
در پايان مراسم هدايايي به رسم يادبود به 22 جانباز شاغل در بيمارستان اهدا شد./ق

خبر و عكس: اميدوار

  • گروه خبری : بیمارستان ها قدیمی,بسیج- ایثارگران- جانبازان قدیمی
  • کد خبر : 52517
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم