دهمین جلسه شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در سال 1401 برگزار شد

دهمین جلسه شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه با حضور دکتر سید فرشاد علامه معاون آموزشی دانشگاه، مدیران حوزه آموزش، معاونان آموزشی دانشکده ها و نماینده ریاست دانشگاه روز شنبه 26 آذرماه1401 در سالن شورای حکیم دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت آموزشی، در ابتدای این نشست دکتر علامه معاون آموزشی دانشگاه، ضمن خوشامدگویی به اعضا از تلاش و زحمات ارزشمند دکتر حامد پورآرام در مدت تصدی معاونت آموزشی با اهدا لوح و تندیس  قدردانی کرد و دکتر رخشانیان را به عنوان معاون آموزشی  جدید دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی معرفی و اظهار امیدواری کرد ایشان با هماهنگی سایر همکاران در مسیر پیشبرد اهداف آموزشی دانشکده و در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های دانشگاه موفق باشند.
 
دکتر حسین قنبری کلیات و مفاد آیین نامه شبکه آموزشی عملی آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران را تشریح و در ادامه  کلیات آن تصویب شد.
 
در این نشست همچنین مطابق جلسات پیشین شورای آموزشی موضوعات مختلف آموزشی دانشکده‌ها  از قبیل  آیین نامه نحوه دفاع از پایان نامه و ارائه مقاله منتج از پایان نامه ها، فرصت تحصیلی اضافی، مرخصی تحصیلی و اضافه سنوات تحصیلی دانشجویان به بحث و تبادل نظر گذاشته شد و اعضای حاضر پیشنهادات و نظرات خود را در این موارد ارائه کردند و تصمیمات لازم گرفته شد.
آذر شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *