نشست شورای تخصصی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر پوشش حرفه ای

دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران: با همراهی استادان، اطلاع رسانی مناسب در خصوص پوشش حرفه ای انجام شود

در اولین جلسه از سلسله نشست های شورای تخصصی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 1403 که با حضور دکتر حسین قناعتی رئیس و معاونان و مسئولان دانشگاه در سالن شورای حکیم برگزار شد، رئیس دانشگاه بر لزوم اطلاع رسانی مناسب در خصوص پوشش حرفه ای با همراهی استادان تاکید کرد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، دکتر قناعتی در این نشست گفت: "در مسئله پوشش حرفه ای با افرادی مواجه هستیم که از روی کم اطلاعی این کار را می کنند که باید با همراه سازی استادان محترم اطلاع رسانی مناسب انجام پذیرد."
وی با اشاره به مناسب بودن محیط کار و تلاش فرهنگی و دینی در دانشگاه، افزود: "در کنار واحدهای فرهنگی، خانواده دانشگاه علوم پزشکی تهران مانند همیشه ارزش های دینی، علمی و فرهنگی را ترویج دهند."
دکتر مهدی ابراهیمی گفت: آیین نامه پوشش و اخلاق حرفه ای سال ها قبل ابلاغ و بارها بازنگری و کامل تر شد و آخرین ویرایش آن مدتی قبل برای اجرا به دانشگاه ها ابلاغ شده است. در این آیین نامه تکالیف معاونت ها مشخص و مسئول مستقیم اجرای این آیین نامه بالاترین مقام مسئول در هر واحد است.
در ادامه دکتر افضل شمسی مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به تشریح آئین نامه پوشش و رفتار حرفه ای و اقدامات انجام شده توسط دبیرخانه پرداخت و هریک از اعضای شورا نکته نظرات خود را در خصوص اجرای بهینه این آئین نامه بیان کردند.
این جلسه با جمع بندی مطالب و نظرات حاضران توسط معاون فرهنگی دانشجویی و تصویب موارد ایجابی و سلبی در راستای اجرای آئین نامه پوشش و اخلاق حرفه ای پایان یافت.
توضیح اینکه، این جلسه شنبه 8 اردیبهشت برگزار و حجت الاسلام سید مجید سید قریشی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، دکتر مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی، دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه، دکتر افضل شمسی مدیر فرهنگی و اجتماعی، سایر اعضای این شورا به همراه روسای بیمارستان ها و دانشکده ها و نمایندگان آنان، رئیس داروخانه 13 آبان و نمایندگان مدیریت های حراست، بازرسی، شورای انضباطی، تخلفات و هسته گزینش در این جلسه حضور داشتند.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

تصاویر