دیدار و گفت و گوی رئیس، مدیر و معاون درمان بیمارستان شریعتی با سوپروایزران این بیمارستان
رئیس، مدیر و معاون درمان بیمارستان شریعتی در جلسه ای با سوپروایزران این بیمارستان دیدار و گفت وگو کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، این جلسه چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ درسالن جلسات حوزه ریاست این بیمارستان برگزار شد.
در این جلسه دکتر احمدرضا جمشیدی رئیس، دکتر حسن برکتی مدیر و دکتر محمدرضا جعفری معاون درمان بیمارستان شریعتی با مهین سعیدی مدیر پرستاری و جمعی از سوپروایزران این بیمارستان دیدار و گفت وگوکردند.
در این برنامهٔ این دیدار سوپروایزران با اشاره به مسئولیت گروهشان در ساعات عصر و شب، درباره مسایل شغلی، مدیریت بیمارستان و نوبتهای کاری و قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری صحبت کردند.
دکتر جمشیدی در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات سوپروایزران وتیم پرستاری بیمارستان گفت: تمامی درخواستهای شما به حق است و درخواست شخص من هم هست. این که بیمارستان اینطور منظم کار میکند و در بازدیدها ی سرزده اینقدر رضایت از بیمارستان وجود دارد، حاصل زحمات شماست. از این رو با هر روشی که بتوانیم درخواستهای شما را منتقل میکنیم.
رئیس بیمارستان شریعتی در ادامه افزود: همانطور که ما وابسته به دانشگاه هستیم دانشگاه هم نمیتواند در برخی مسایل به مستقل تصمیم گیری کند از این رو از شما میخواهم که برای حل مسایل، شما نیز راهکارهای خود را ارائه کنید و پیشنهاد اصلاحی داشته باشید. دکتر جمشیدی همچنین بر تشکیل کارگروهی برای تدوین پیشنهادها و راهکاریهای لازم تاکید کرد وگفت: درصورت نیازما آمادگی داریم به عنوان بیمارستان پایلوت تعرفه گذاری خدمات پرستاری را اجرا کنیم.
رئیس بیمارستان شریعتی افزود: تمام سعی خود را میکنیم که موضوعات مورد نظر تان را برآورده کنیم. ما با شما همراه هستیم و امیدوارم به نتایج خوبی برسیم.
دکتر برکتی نیز سوپروایزران بیمارستان شریعتی را افراد آشنا به مسایل و چالشهای بیمارستان دانست و گفت: حس همکاری شما بسیار قابل تقدیر است ما نیز در هر زمینهایکه بتوانیم به شما کمک کنیم، دریغ نخواهیم کرد.
مدیر بیمارستان شریعتی درباره مسایل مالی بیمارستان، توجه به پیچیدگی بیماران و نوع بیماران مراجعه کننده را لازم دانست و گفت: این موضوع تاثیر بسیار زیادی بر درآمدهای بیمارستان دارد که گاهی باعث تراز منفی بیمارستان میشود. دکتر برکتی اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری را یکی از راهکاری مهم برشمرد و افزود: مطمئن هستم اجرای این قانون میوه شیرین میدهد و بسیاری از مشکلات پرستاری حل میشود.
دکتر جعفری نیز با قدردانی از سوپروایزران افزود: سوپروایزران بیمارستان شریعتی در یک سطح و تراز بالایی هستند و این را به استناد بازدیدهایمبه همراه کارشناسان معاونت درمان از بیمارستانهای مختلف میگویم. معاون درمان بیمارستان شریعتی همچنین برتوجه به راهکاریهای پیشنهادی رئیس بیمارستان، تشکیل کارگروه و پیگریهای منظم تاکید کرد و این روش را مسیر درستی برای رسیدن به درخواستهای پرستاری دانست.
نظر دهید