بزرگداشت روز جهانی کارگر در بیمارستان فارابی

رئیس بیمارستان فارابی از تلاش های کارکنان خدمات و تاسیسات این مرکز قدردانی کرد

رئیس بیمارستان فارابی با حضور در میان کارکنان واحدهای خدمات و تاسیسات این بیمارستان تمام خدمات ارائه شده در این مرکز را حاصل کار گروهی دانست که همه کارکنان در آن نقش دارند.

بزرگداشت روز جهانی کارگر در بیمارستان فارابی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، با فرا رسیدن یازدهم اردیبهشت ۱۴۰۰، روز جهانی کارگر، دکتر محمدرضا اکبری، رئیس و سعید مرادی، مدیر بیمارستان فارابی به همراه جمعی از مسئولان این مرکز با حضور در میان کارکنان واحد‌های خدمات و تاسیسات این روز را به آنان تبریک گفتند.
دکتر اکبری با تبریک فرا رسیدن روز جهانی کارگر از زحمات و تلاش کارکنان واحدهای خدمات و تاسیسات قدردانی کرد و گفت: همه ما در مجموعه فارابی شاهد تلاش‌های بی‌وقفه شما هستیم. تمام خدمات ارائه شده در بیمارستان حاصل کار گروهی است که شما عزیزان هم نقش به سزایی در آن دارید.
وی در ادامه افزود: در شرایط موجود که همه گیری کرونا فشار روحی و جسمی مضاعفی بر کادر درمان و کارکنان مراکز درمانی وارد کرده، باید از همه شما یک تشکر ویژه کرد که با وجود این شرایط و بالا بودن تعداد مراجعه کنندگان به بیمارستان فارابی، در محیط کار با خوشرویی و متانت با همکاران و مراجعان برخورد می‌کنید و سعی در برطرف کردن مشکلات آنان دارید. خوشبختانه شرایط به گونه‌ایفراهم شد که توانستیم بخش زیادی از کارکنان بیمارستان فارابی به ویژه همکاران واحدهای خدمات و تاسیسات را در برابر کووید-۱۹ واکسینه کنیم. اما همچنان به دلیل رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی امکان برگزاری مراسم بزرگداشت روز کارگر و قدردانی بیشتر از شما همکاران گرامی وجود ندارد. اما با این وجود مسئولان بیمارستان همیشه قدردان تلاش‌های شما هستند.
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *