سومین دوره توانمندسازی کارشناسان روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی/ وحدت رویه روابط عمومی ها در پیشبرد امور موثر است

سومین دوره کارگاه آموزشی توانمندسازی شاغلین روابط عمومی وزارت بهداشت با حضور کارشناسان روابط عمومی دانشگاه ها و دانشکده های کلان منطقه 1، 2، 6 و 10 آمایشی کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

????? ???? ????? ????? ??????? ???? ????? ????? ?? ????? ??????????? ????????? ???? ????? ?????

گالری عکس ( وحید مزاجردی)

گالری عکس ( جمشید ربیعی )

گالری عکس روز دوم ( جمشید ربیعی)

گالری عکس 4
با برنامه ریزی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کارگاه توانمندسازی کارشناسان روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی روزهای یکشنبه و دوشنبه  9 و 10 دی ماه 97 در سالن کوهورت آزمایشگاه جامع تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.
در ابتدای این دوره آموزشی؛ دکتر علیرضا پارساپور، سرپرست روابط عمومی و مدیر دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن خیرمقدم به مدعوین و قدردانی از هماهنگی های همه جانبه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در راستای اجرای برنامه عملیاتی؛ گفت: با توجه به اینکه اولین کارگاه توانمندسازی کارشناسان شاغلین روابط عمومی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان در خصوص بحث 'خبرنویسی' و دومین کارگاه نیز در دانشگاه علوم پزشکی تبریز به موضوع 'گزارش نویسی و یادداشت نویسی' اختصاص داشت در این کارگاه، عکاسی خبری و آشنایی با تولید کلیپ آموزش داده خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه همکاران شاغل در روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور به این آموزش ها نیاز دارند یادآور شد: امید داریم در این دوره ها بتوانیم در کنار همدیگر به دستاوردهای بیشتری دست یابیم و به یک وحدت رویه و زبان مشترک برسیم چرا که لازمه موفقیت در حوزه روابط عمومی داشتن تعاملات و ارتباطات سازنده با هم است.
دکتر پارساپور افزود: این کارگاه می تواند فرصت خوبی را در اختیار ما قرار دهد، امیدوارم در این دو روز که همکاران روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در خدمت شما هستند کارگاه آموزشی مفید، موثر و ارزشمندی را تجربه کنید و با توکل به خدا این مسیر تداوم پیدا کند و عامل توانمندتر شدن همکاران در روابط عمومی ها شود.
در ادامه محمد بابایی، مدرس عکاسی صبح روز اول در خصوص شناخت ابزارهای لازم برای عکاسی، اصول اولیه قوانین عکاسی و قاب بستن در عکاسی آموزش داد و  عصر یکشنبه مباحث کپشن(توضیح) نویسی عکس، آموزش استفاده از دوربین موبایل و آشنایی با نرم افزار SnapSeed را ارائه کرد.
همچنین در روز دوم،  علی گلستانی مباحث آشنایی با تصویر و جایگاه آن در زندگی، طراحی کلیپ و مقدمات، تقسیم بندی کلیپ بر اساس هدف آنها و انواع کلیپ و مشخصات آنها را آموزش داد.
توضیح اینکه؛ سومین دوره آموزشی توانمندسازی کارشناسان روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی کشوردر راستای اجرای برنامه وزارت بهداشت به مدت دو روز با حضور نمایندگانی از دانشگاه و دانشکده های علوم پزشکی روز دوشنبه 10 دی 97 در دانشگاه علوم پزشکی تهران به پایان رسید.
خبرنگار:  الهام علی
عکس: وحید مزاجردی

کلمات کلیدی
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی