نایب قهرمانی تیم تیراندازی بانوان دانشگاه در مسابقات کارکنان دولت استان تهران

تیم کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در بخش بانوان، مقام دوم مسابقات تیراندازی با تفنگ و تپانچه کارکنان وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادهای دولتی در سطح استان تهران را بدست آورد .

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی فرهنگی، این مسابقات که با حضور پرشور تيم های تیراندازی وزارتخانه ها و سازمان‌های مختلف دولتي استان تهران روز دوشنبه 1 بهمن 97 در سالن تیراندازی فرهنگسرای خاوران برگزار شد، ورزشکاران دانشگاه در مجموع با کسب 502 امتیاز، موفق به کسب مقام دوم تیمی پس از تیم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شدند و سازمان بیمه سلامت نیز با کسب 247 امتیاز مقام سوم این مسابقات را بدست آورد.
همچنین در ماده تیراندازی با تفنگ مریم حسین پور طهرانی با کسب 154 امتیاز مدال طلای انفرادی این رشته را از آن خود کرد و سمیرا فلاحیان دیگر تیرانداز دانشگاه توانست با کسب 151 امتیاز مدال نقره این ماده را بدست آورد و در مجموع امتیاز، تیم تیراندازی با تفنگ دانشگاه مقام اول تیمی در این ماده را بدست آورد.
در ادامه مسابقات تیراندازی در ماده تپانچه نیز تیم دانشگاه متشکل از سیده کاملیا داوودزاده و فاطمه زهرایی بخش در مجموع با کسب 197 امتیاز، مقام دوم تیمی این ماده را بدست آورد.
توضیح اینکه، اعضای تیم تیراندازی دانشگاه را سمیرا فلاحیان از دانشکده پزشکی، مریم حسین پور طهرانی از دانشکده داروسازی، فاطمه زهرایی بخش از مرکز طبی کودکان و سیده کاملیا داوودزاده از دانشکده مجازی تشکیل داده و فرزانه ظریفی مربیگری و زینب اربابی سرپرستی تیم را در این مسابقات بر عهده داشتند.

خبرنگار: معصومه فتحعلی زاده
عکاس: سیده کاملیا داودزاده

فرزاد  سلطانپور
تهیه کننده:

فرزاد سلطانپور