نشست کمیته ورزشی ایثارگران در دفتر امور ایثارگران برگزارشد

با حضور مدیر امور ایثارگران و اعضای کمیته ورزشی ایثارگران جدول تمرین و سامان دهی مسابقات ورزشی ایثارگران موردبررسی قرار گرفت.

  به گزارش روابط عمومی دفتر امور ایثارگران این جلسه سه‌شنبه 8 مردادماه 98 با حضور دکتر علیرضا همتی، دکتر حسن عجم، دکتر احسان مقیمی، دکتر حجازی، علی دیرنده، رحمان شعبان نیا، ابوالفضل سالاریان زاده و فهیمه باقری، در دفتر امور ایثارگران برگزار شد.
 ابتدا مدیر امور ایثارگران شرح وظایف کمیته ورزشی ایثارگران را یادآوری کرد و به نبین برنامه‌های تیم‌های ورزشی ایثارگران در سال جاری پرداخت.
سپس  علی دیرنده دبیر کمیته ورزشی ایثارگران درخواست کرد جلسات کمیته ورزشی به‌صورت فصلی برگزار شود.
وی بروجود آمار ایثارگران علاقه مندبه ورزش در طراحی برنامه تأکید کرد و  گفت: هدف بعدی این است که خانواده‌های ایثارگران راهم در برنامه ورزشی مشارکت کنند .
دبیر کمیته ورزشی ضمن بیان اشکالات آیین‌نامه دومین المپیاد ورزشی جانبازان پیشنهاد اصلاح  شرایط سنی را مطرح کرد تا افراد بیشتری بتوانند در رقابت‌های کشوری شرکت کنند.
در ادامه باقری تأکید کرد: در بحث ورزش خواهران با توجه به تجربه گذشته علاقه‌مندی خواهران بیشتر روی ورزش هوازی و ایروبیک است.
وی گفت: اگر بتوانیم از مکان‌های ورزشی خارج از دانشگاه هم برای تمرین ایثارگران استفاده کنیم استقبال خیلی بیشتر  در برخواهد داشت.
دکتر همتی که برای اولین بار در کمیته ورزشی حضور پیداکرده بود ضمن اشاره به این نکته که ما باید تابلو ورزش ایثارگران را ترسیم کنیم این تابلو روی دو محور یکی تمرین و دیگری مسابقه متمرکز شود و در این تابلو فهرست تیم‌های ورزشی با توجه به تقویم مناسبت‌ها برنامه‌ریزی شود. ایشان اظهار داشت در بحث اعتبارات هم دانشگاه در زمینه ورزش تا آلان کوتاهی صورت نگرفته است.
این عضو هیئت‌علمی دانشگاه گفت: ما می‌توانیم با دانشکده تغذیه رایزنی نماییم و از دانشجویان مقطع ارشد تغذیه کمک بگیریم و از این طریق تغذیه افراد ورزشکار را مانیتور کنیم.
 دکتر حجازی کارشناس دفترامورایثارگران تا کید کرد باید آسیب‌شناسی نمایم و علت عدم استقبال در تمرینات و مسابقات را بررسی کنیم.
 شعبان نیا مدیر مرکز تصویربرداری گفت: استقبال ایثارگران دانشگاه از ورزش نسبت به‌کل جمعیت دانشگاه چشمگیر بوده ولی مدنظر داشته باشید که ایثارگران مثل بقیه مردم با توجه به شرایط اقتصادی گاهی دو شیفت یا سه شیفت کار می‌کنند و فرصتی برای ورزش باقی نمی‌ماند.
مصوبات این جلسه:
مسابقات به‌صورت فصلی برگزار شود.
برنامه‌ریزی برای فصل تابستان برای برادران و خواهران در سه رشته تیمی (تنیس روی میز- دارت- شنا)
برنامه‌ریزی برای پاییز در سه رشته تیمی هم خواهران وبراداران (تیراندازی – فوتبال دستی – والیبال)
برنامه‌ریزی برای جشنواره دهه فجر در هشت رشته ورزشی خواهران و برادران ) شنا، دارت، تیراندازی، تنیس روی میز، فوتبال دستی، والیبال، دژبال، آمادگی جسمانی
پیش‌نویس نهائی تهیه و در جلسه بعد ارائه گردد.
خبر : زهرااسماعیلی
عکس: علی گلمحمدی

کلمات کلیدی
زهرا  اسمعيلي - عکس
تهیه کننده:

زهرا اسمعيلي - عکس