به آینده نگاه کن!

یازدهمین سمینار بین المللی چشم پزشکی ترجمانی برگزار می شود

در یازدهمین سمینار بین المللی چشم پزشکی ترجمانی، استادان برجسته جهان در رشته هاى مختلف علوم پایه، چشم پزشکی و مهندسى به تشریح آخرین دستاوردهاى پژوهشی مرتبط در حوزه قرنیه خواهند پرداخت.

یازدهمین سمینار بین المللی چشم پزشکی ترجمانی برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، یازدهمین سمینار بین المللی چشم پزشکی ترجمانی با شعار  «به آینده نگاه کن»   ۲۱ خرداد  ۱۴۰۰ از ساعت ۱۶ تا ۱۹ به صورت مجازی در بستر زوم (Zoom) برگزار مى شود.
این وبینار بین المللى یک روزه به ابتکار دکتر سهیل ادیب مقدم و با مشارکت ISRS (International Society of  Refractive Surgery), UCO (Universal Council of Ophthalmology) و TORC  (Translational Ophthalmology Research Center) اجرا شده  و مدیریت اجرایی آن را دکتر مژده محسنی بر عهده خواهد داشت.
دکتر ادیب مقدم درباره هدف از برگزاری این سمینار گفت: بررسى آخرین دستاوردهاى پژوهشى و علمى بین رشته اى در قرنیه هدف اصلی برگزارى این وبینار بین المللى است. در یازدهمین سمینار چشم پزشکی ترجمانی استادان برجسته جهان در رشته هاى مختلف علوم پایه، چشم پزشکی و مهندسى حضور داشته و  به تشریح آخرین دستاوردهاى پژوهشی مرتبط در حوزه قرنیه خواهند پرداخت.
وی در ادامه افزود: سمینار یازدهم چشم پزشکی ترجمانی همچون گذشته با هدف به کارگیری علوم پایه و مهندسی در کاربردهای چشم پزشکی و با تاکید بر نگاه به آینده برگزار می‌شود و  محققان برجسته جهانی که با رویکردهای علوم بین رشته‌ایدر حوزه تحقیقات چشم پزشکی فعالیت داشته‌انددر کنار پژوهشگران جوان فعال در این زمینه، به تبیین دیدگاه‌ها و دستاوردهای خود می‌پردازند.
برای ثبت نام و شرکت در این وبینار می‌توانید اینجا کلیک کنید.
پوستر این سمینار را از اینجا دریافت کنید.
 
 
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *