پلمپ یک واحد غیرمجاز تولید، فرآوری و بسته‌بندی خشکبار در شهرستان اسلامشهر

کارشناس بهداشت مواد غذایی شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر از پلمپ یک واحد غیرمجاز تولید، فراوری و بسته‌بندی خشکبار در شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، مهندس کامران خزایی، کارشناس بهداشت مواد غذایی شبکه در این خصوص گفت: پیرو درخواست مقام قضایی شهرستان در خصوص فعالیت یک واحد غیرمجاز تولید و فرآوری و بسته‌بندی انواع خشکبار واقع در فیروزبهرام،  هفته اول تیر ۹۹ با حضور ضابطین قضایی و فرد کلیدساز به محل مراجعه که بعد از ورود مشخص شد در محل کارگاه تعدادی از اتباع افغانستان و به تصدی فردی افغان مشغول بسته‌بندی انواع آلو، آلبالو و زغال اخته درمکانی غیرمجاز بودند.
خزایی همچنین از فاقد هرگونه مجوز بودن این مواد غذایی خبر داد و افزود: این اقلام مواد خوراکی بعد از بسته‌بندی  و الصاق برچسب جعلی در شهر تهران به فروش می‌رسید که بعد از ورود به محل واحد تولیدی غیرفعال شد.
این کارشناس بهداشت مواد غذایی از حدود ۱۰ تن انواع خشکبار نیمه آماده و همچنین بسته‌بندی‌شده به همراه مقدار متنابهی پفک هندی و شیرین گندمک هم خبر داد و اظهار داشت: این اقلام نیز توقیف شد تا بعد از ارسال برای آزمایش به‌منظور تعیین مصرف انسانی و یا غیرانسانی گزارش نهایی به دادگاه اعلام شود. 

زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *