• تاریخ انتشار : 1403/07/02 - 08:53
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 420
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

افتتاح سالن ورزشی «شهید ایراندوست» سرای متاهلین دانشگاه علوم پزشکی تهران

آئین افتتاحیه سالن ورزشی شهید ایراندوست سرای متاهلین، با حضور معاون و مدیران معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، سالن ورزشی شهید ایراندوست سرای متاهلین یکشنبه 1 مهرماه 1403 با حضور دکتر مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، امیرشایگان راد مدیر تربیت بدنی، مهندس فرشاد میرزایی مدیر امور دانشجویی، دکتر نیره سادات روح اللهی مدیر سراهای دانشجویی، جمعی از کارشناسان این معاونت، دانشجویان و خانواده های آنان افتتاح شد.
 دکتر ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ضمن تبریک اعیاد ولادت پیامبر اعظم(ص) و امام صادق(ع) و هفته وحدت گفت: امروز شاهد افتتاح سالن ورزشی شهید ایراندوست سرای متاهلین دانشگاه علوم پزشکی تهران به دست دانش آموزانی که پرشور به استقبال سال تحصیلی جدید می روند هستیم. با توجه به افزایش ظرفیت های خوابگاه متاهلین نیاز به افزودن فضای ورزشی ویژه دانشجویان ساکن سرای متاهلین افزایش یافت که با لطف پروردگار و پیگیری های همکاران مدیریت تربیت بدنی و سراهای دانشجویی این سالن ورزشی با امکانات کامل تجهیز و راه اندازی شد و علاقه مندان به ورزش می توانند در این سالن از تمامی امکانات حسن استفاده را داشته باشند و ان شاءالله اتفاقات و خاطره سازی های خوبی در این سالن را شاهد باشیم.
شایگان راد در حاشیه این مراسم ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و آرزوی موفقیت روزافزون دانش آموزان و دانشجویان گفت: سالن ورزشی شهید ایراندوست با ظرفیت برگزاری رشته های آمادگی جسمانی و بدنسازی با هدف اشاعه فرهنگ ورزش و به منظور پر کردن اوقات فراغت و ایجاد شور و نشاط و در راستای توسعه فضاهای ورزشی و حمایت از ورزش درون سرایی دانشگاه آماده بهره برداری شد. سالن ورزشی به پاس خدمات فراوان شهید والامقام، شهید علیرضا ایراندوست، به نام مبارک ایشان مزین شد.
مدیر تربیت بدنی سپس با اشاره به سالن ورزشی شهید ایراندوست ابراز امیدواری کرد که این سالن محلی برای حضور پررنگ دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها شود.

  • گروه خبری : معاونت فرهنگی دانشجویی
  • کد خبر : 278798
علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

تصاویر