• تاریخ انتشار : 1403/03/27 - 10:55
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 61
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید مسئول دبیرخانه انطباق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان اقبال

مسئول دبیرخانه انطباق وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با همراهی دکتر افضل شمسی مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در راستای اجرای رفتار و پوشش حرفه ای از بیمارستان اقبال بازدید کردند.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، دکتر مجید محمدیان مسئول دبیرخانه انطباق وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با همراهی دکتر افضل شمسی مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و با حضور دکتر محمدمهدی شجری رییس بیمارستان اقبال و مدیر بیمارستان، چهارشنبه 23 خرداد 1403 از این بیمارستان بازدید کردند.
در ارتباط با دبیرخانه رفتار و پوشش حرفه ای دانشگاه و آخرین دستورالعمل های ابلاغی وزارت بهداشت، مصوبات ابلاغی ستاد عفاف و حجاب کشور و ضرورت اهتمام ویژه به آنها و رعایت این موارد در تمام واحدها و بدنه بیمارستان توسط دکتر شمسی توضیح داده شد.
مسئول دبیرخانه انطباق وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در زمینه رعایت پوشش حرفه ای در سایر کشورهای دنیا توضیحاتی ارائه کرد و گفت: جایزه کرامت به عنوان نشان عالی کرامت در کنار رتبه بندی بیمارستان ها به مراکزی اهدا خواهد شد که در زمینه سنجه های فرهنگی امتیاز کافی دریافت کنند.
در ادامه بازدید جامعی به منظور بررسی میزان رعایت حریم خصوصی و پوشش بیماران در ابعاد مختلف ساختار فیزیکی، تجهیزات و امکانات از بلوک زایمان، جراحی، NICU، اورژانس، اتاق عمل، پذیرش و ترخیص صورت گرفت.
همچنین تمامی موارد نیاز به اصلاح از سوی دکتر مجید محمدیان و دکتر شمسی به مسئولین بیمارستان پیشنهاد و تاکید شد و به منظور پیگیری تغییرات حاصل شده در این راستا در آینده ای نزدیک بازدید مجددی از تمامی واحدها انجام می شود.
توضیح اینکه، زهرا اوجاقلو کارشناس مدیریت فرهنگی و اجتماعی، فاطمه پولادی کارشناس معاونت درمان دانشگاه و مترون بیمارستان در این جلسه حضور داشتند.

  • گروه خبری : معاونت فرهنگی دانشجویی
  • کد خبر : 268537
علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

تصاویر