• تاریخ انتشار : 1403/04/31 - 08:52
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دبیر کمیته هماهنگی امور رفاهی و صنفی مشترک دانشجویی و دستیاران دانشگاه علوم پزشکی تهران انتخاب شد

با رای دبیران واحدهای شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی تهران، علیرضا دهقانی احمدآبادی با اکثریت آرا برای یک سال به عنوان دبیر کمیته هماهنگی امور رفاهی و صنفی مشترک دانشجویی و دستیاران انتخاب شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، پس از برگزاری انتخابات شورای صنفی دانشجویی و دستیاران، با فرصتی که به حوزه های مختلف دانشگاهی داده شد، پس از مشورت و رای گیری، دبیر کمیته هماهنگی امور رفاهی و صنفی آن واحد دانشگاهی با کسب بیشترین رای انتخاب شد.
بر این اساس، پس از معرفی دبیران منتخب واحدهای مختلف دانشگاهی، مراسم رای گیری و انتخاب دبیر کمیته هماهنگی امور رفاهی و صنفی مشترک دانشجویی و دستیاران دانشگاه با حضور 13 دبیر این شورا، یک شنبه 24 تیرماه 1403 از ساعت 10 تا 13:30 در سالن شورا برگزار و علیرضا دهقانی احمدآبادی دبیر شورای صنفی دانشکده داروسازی با کسب بیشترین رای به عنوان دبیر کمیته هماهنگی امور رفاهی و صنفی مشترک دانشجویی و دستیاران دانشگاه انتخاب شد.
انتخابات شورای صنفی دانشجویان و دستیاران دانشگاه در دو مرحله، خرداد و  تیرماه به صورت الکترونیکی برگزار شد و در آن دانشجویان دانشگاه، 73 نفر را به عنوان نمایندگان خود در 5 سرای دانشجویی و 9 دانشکده و 4 مرکز درمانی انتخاب کردند.
توضیح اینکه، دبیری شورای صنفی مرکزی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران در دوره قبل را علیرضا دهقانی احمدآبادی برعهده داشت.

  • گروه خبری : معاونت فرهنگی دانشجویی
  • کد خبر : 271600
علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

تصاویر