لیست اخبار صفحه :191
دکتر ترابی: هوش مصنوعی، کلید ارتقای برندینگ و طراحی پویش های هدفمند در روابط عمومی است
نشست آموزشی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران با کارشناسان سینا رسانه

دکتر ترابی: هوش مصنوعی، کلید ارتقای برندینگ و طراحی پویش های هدفمند در روابط عمومی است

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در نشست آموزشی با کارشناسان سینا رسانه، بر اهمیت استفاده از هوش مصنوعی در طراحی پویش های هدفمند و استراتژی‌های برندینگ قوی تاکید کرد و گفت: هوش مصنوعی، کلید ارتقای برندینگ و طراحی پویش های هدفمند در روابط عمومی است.

تامز لرن: گامی بلند در راستای ارتقای نفوذ علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران

تامز لرن: گامی بلند در راستای ارتقای نفوذ علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه، در کارگاه مدیریت شهرت و نفوذ علمی با بیان اهمیت درخشش اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران در دنیای مجازی بر اصول مهم زیر تاکید کرد: حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی تکمیل پروفایل افزایش نفوذ علمی دانشگاه وی گفت: با راه‌اندازی حساب‌های توییتر برای اساتید، هویت مجازی جدید و پویایی برای دانشگاه رقم خواهد خورد.

برگزاری کارگاه های آموزشی راه های ایجاد انگیزه، مقابله با خلق منفی و مدیریت استرس در مرکز بهداشت جنوب تهران

برگزاری کارگاه های آموزشی راه های ایجاد انگیزه، مقابله با خلق منفی و مدیریت استرس در مرکز بهداشت جنوب تهران

کارشناس مسئول واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد مرکز بهداشت جنوب تهران از برگزاری کارگاه های آموزشی سلامت روان در مرکز خدمات جامع سلامت دارالشفاء امام رضا(ع) خبر داد.