• تاریخ انتشار : 1403/08/07 - 12:56
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 14
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برپایی میز اطلاع رسانی و سلامت به مناسبت بازگشایی سال تحصیلی جدید در مرکز آموزشی تربیت معلم عترت شهرستان اسلامشهر

با مشارکت واحد آموزش و ارتقای سلامت شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر و مرکز آموزشی تربیت معلم عترت واوان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، میز خدمتی با هدف اطلاع رسانی و سلامت برپاشد.

برپایی میز اطلاع رسانی و سلامت به مناسبت بازگشایی سال تحصیلی جدید در مرکز آموزشی تربیت معلم عترت شهرستان اسلامشهر

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، در این برنامه که شنبه 5 آبان 1403 در این دانشگاه برگزار شد ضمن حضور کارشناس تغذیه و مراقب سلامت، تن سنجی، مشاوره تغذیه  نیز انجام و در راستای برنامه جوانی جمعیت و باروری سالم نیز مشاوره هایی به شرکت کنندگان داده شد.

برگزاری جلسه آموزشی با حضور جمعی از دانشجویان این مرکز اموزشی جلسه آموزشی با همکاری زینب نژادکریم، کارشناس تغذیه مرکز خدمات جامع سلامت واوان برگزار و بر اهمیت و ضرورت داشتن تغذیه سالم با اولویت داشتن آگاهی و سواد سلامت در این راستا تاکید شد.

در راستای برنامه سفیران سلامت دانشجویی نیز از میان دانشجویان سفیر سلام جذب و آموزش داده شد.

در حاشیه برنامه برنامه غربالگری فشارخون با کنترل فشارخون انجام و موارد مورد نیاز به پیگیری به مراکز خدمات جامع سلامت ارجاع شد.

  • گروه خبری : شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر
  • کد خبر : 282527
محسن عصمتی
تهیه کننده:

محسن عصمتی

تصاویر

برپایی میز اطلاع رسانی و سلامت به مناسبت بازگشایی سال تحصیلی جدید در مرکز آموزشی تربیت معلم عترت شهرستان اسلامشهر برپایی میز اطلاع رسانی و سلامت به مناسبت بازگشایی سال تحصیلی جدید در مرکز آموزشی تربیت معلم عترت شهرستان اسلامشهر برپایی میز اطلاع رسانی و سلامت به مناسبت بازگشایی سال تحصیلی جدید در مرکز آموزشی تربیت معلم عترت شهرستان اسلامشهر