نهمین نشست راهبران شبکه‌های اجتماعی دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر ترابی: جلسات راهبران شبکه های اجتماعی به منظور ارتقا و دستیابی به وحدت رویه در مرجعیت رسانه ای دانشگاه برگزار می شود

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نهمین نشست خود با راهبران شبکه‌های اجتماعی گفت: این جلسات به منظور ارتقا و دستیابی به وحدت رویه در مرجعیت رسانه ای دانشگاه برگزار می شود.

نشست راهبران شبکه‌های اجتماعی دانشکده های

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ در نشست 18 بهمن 1401 راهبران شبکه‌های اجتماعی دانشکده ها که در سالن شورای حکیم سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد؛ دکتر ماشاءاله ترابی ضمن تبریک ایام دهه فجر؛ به پیشرفت ها و  توسعه‌ های علمی کشور اشاره کرد و گفت: ما اکنون در علوم پزشکی در مرزهای دانش پزشکی حرکت می کنیم و این افتخار بزرگی است. 
دکتر ترابی گفت: ما باید در رابطه با شبکه‌های اجتماعی و حضور در فضای مجازی به عنوان زندگی دوم، برنامه های مشخص داشته باشیم و تاکنون سعی کردیم برای حضور جدی در فضای مجازی تمرین کنیم، از این پس قصد داریم در حوزه های مختلف برنامه داشته باشیم.
دکتر ترابی با بیان اینکه از این پس هر دانشکده برنامه های خود را به صورت منسجم ارائه خواهد داد افزود: در سال آینده چالش ها و فرصت های پیش روی هر دانشکده مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
وی گفت: طرح پایلوت یکپارچه سازی وبسایت‌ها تقریبا به اتمام رسیده و دانشکده ها باید برنامه ای مدون برای آن داشته باشند و برای تامین محتوا با دانشجویان تخصصی و عمومی، اعضای هیئت علمی و کارکنان در ارتباط باشند.
مدیر روابط عمومی ادامه داد: ما باید برای پیشرفت در کارهایمان هدف و برنامه ریزی داشته باشیم و از فرصتی که در اختیارمان است غفلت نکنیم و با امید و انگیزه به آن بپردازیم.
دکتر ترابی با تاکید بر اینکه روابط عمومی هر دانشکده باید مرجع رسانه ای باشد گفت: جلسات راهبران اجتماعی به منظور ارتقا و دستیابی به وحدت رویه در دانشگاه برگزار می شود.
مدیر روابط عمومی گفت: در جلسات آتی، دانشکده ها در خصوص برنامه های جاری، شبکه های اجتماعی، وب سایت و تامزها برنامه های خود را مشخص و به روابط عمومی اعلام کنند.

هشتمین نشست راهبران شبکه‌های اجتماعی بیمارستان ها
همچنین در نشست 12 بهمن 1401 در سالن جی 5سازمان مرکزی دانشگاه؛ دکتر ماشاءاله ترابی گفت: داشتن اطلاعات از ظرفیت ها و امکانات سالن های زیرمجموعه های دانشگاه به مدیریت بهتر برنامه های دانشگاه کمک می کند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه با اشاره به طراحی بارکد برای هر برنامه تامز گفت: تا کنون نزدیک به 51 تامز ضبط شده که هر روز رو به افزایش است. بنابراین سعی کنید تمامی تامزها را به خوبی معرفی کنید زیرا هدف ما گام برداشتن در جهت دانشگاه اجتماعی و ارتباط کامل با مردم است و اینکه  بتوانیم بازخورد آنها را دریافت کنیم و بدانیم نیازهای آنها چه چیزی است.
وی افزود: رسالت روابط عمومی، معرفی همه ابعاد و فعالیت و ظرفیت های دانشگاه است و باید بر روی زیباسازی آن نقش ایفا کنید و از هر نقطه ای که عبور می کنید با توجه به کارتان برایش محتوا تولید کنید.

 

 

نسیم اخگر
تهیه کننده:

نسیم اخگر

تصاویر

نشست راهبران شبکه‌های اجتماعی دانشکده های نشست راهبران شبکه‌های اجتماعی دانشکده های نشست راهبران شبکه‌های اجتماعی دانشکده های نشست راهبران شبکه‌های اجتماعی دانشکده های نشست راهبران شبکه‌های اجتماعی دانشکده های نشست راهبران شبکه‌های اجتماعی دانشکده های نشست راهبران شبکه‌های اجتماعی دانشکده های

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *