• تاریخ انتشار : 1399/07/23 - 08:44
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 348
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آغاز به کار ساخت دومین مجموعه ورزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر حامد شفارودی مدیر تربیت بدنی از آغاز احداث مجموعه ورزشی جدید دانشگاه در مجتمع کوی علوم پزشکی تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، دکتر شفارودی با اعلام این خبر گفت: باتوجه به پیگیری و حمایت هیئت رئیسه دانشگاه مبنی بر بهبود خدمات رفاهی و بالابردن کیفیت فضاها و اماکن دانشجویی و همچنین کمبود سرانه فضای ورزشی دانشجویان و کارکنان، مراحل ساخت یک مجموعه ورزشی در مجتمع کوی دانشگاه، آغاز شده است.
وی افزود:
در این خصوص معاونت دانشجویی فرهنگی با برنامه ریزی و پیگیری هایی که در سال های گذشته و با همکاری معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع انجام داده است، طرح ساخت این مجموعه ورزشی در کوی دانشگاه ارائه و قرار است در 2 فاز به بهره برداری برسد.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه تصریح کرد: فاز اول این طرح، زمین چمن مصنوعی به مساحت
۸۰۰ متر مربع است که ساخت آن از مهر ماه سال جاری آغاز و به امید خدا در آذر ماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.
وی گفت: فاز دوم مجموعه شامل: سالن ورزشی چند منظوره ورزش های توپی، سالن ورزش های رزمی، سالن تنیس روی میز و سالن کشتی با مساحت بالغ بر
۲۵۰۰ متر مربع خواهد بود که برای خدمات دهی به دانشجویان و کارمندان در هر دو بخش بانوان و آقایان، در ۲۴ ماه آینده به بهره برداری می رسد.
دکتر شفارودی در پایان صحبت های خود از دکتر کریمی رئیس دانشگاه، معاونت دانشجویی فرهنگی، معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع، مدیر دفتر فنی و نظارت بر طرح های عمرانی، مدیر برنامه ریزی منابع مالی و بودجه و مدیر حقوقی تشکر کرد و احداث این مجموعه را گامی مهم در راستای تحقق آرمان های دانشگاه علوم پزشکی تهران عنوان کرد.
توضیح اینکه، این مجموعه ورزشی قرار است در زمین ملکی دانشگاه که در نتیجه مذاکرات با دانشگاه تهران و پس از سال ها به دانشگاه علوم پزشکی تهران واگذار شده است، احداث شود.

  • گروه خبری : معاونت فرهنگی دانشجویی ,گروه خبری RSS
  • کد خبر : 162565
کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *