• تاریخ انتشار : 1401/03/29 - 13:57
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 248
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

برگزاری جلسه هیئت رئیسه بیمارستان شریعتی همراه با قدردانی از اعضای هیئت علمی منتخب معاونت درمان دانشگاه

اعضای هیئت علمی منتخب معاونت درمان دانشگاه در جلسه هیئت رئیسه بیمارستان شریعتی لوح تقدیر معاونت درمان دانشگاه را دریافت کردند.

برگزاری جلسه هیئت رئیسه بیمارستان شریعتی همراه با قدردانی از اعضای هیئت علمی منتخب معاونت درمان دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، دکتر احمد رضا جمشیدی با قدردانی از همکاری اعضا و معاونان در ارزیابی‌های اعتبار بخشی گفت: گرچه برای اداره کردن بیمارستان در شرایط سختی هستیم ولی از این که با جمعی کار می‌کنم که کار را از خودشان می‌دانند و می‌توان به آن‌ها اتکا کرد از شما تشکر می‌کنم. دکتر جمشیدی در ادامه افزود: فارغ از نتیجه اعتبار بخشی، لازم است فعالیت‌ها ادامه یابد و فهرستی از نواقص که وجو د دارد و برخی مسائل  از جمله ایمنی، با جزئیات تهیه شود. دکتر جمشیدی همچنین در این جلسه از زحمات اعضای هیئت علمی منتخب معاونت درمان دانشگاه برای ارائه خدمت به مادران پرخطر قدردانی کرد و گفت: بیمارستان شریعتی از نظر خدمات و رسیدگی به مادران پرخطر در کشور سرآمد است و وجود اعضای هیئت علمی ما حلقه قابل اتکایی را تشکیل داده‌اند که در صورت مراجعه مادران پرخطر با بیماری‌های خاص جان بیمار را نجات می‌دهند. خودم بارها دیدم که مادران از این که لبخند نوزادشان را می‌توانند ببینند چقدر خوشحال می‌شوند و دیدن این صحنه برای خود من بسیار نشاط آور است.

در این جلسه همچنین دکتر برکتی نیز از همکاران قدردانی کرد و گفت: یک رویه منظم و همکاری خوبی در بحث ارزیابی‌های اعتبار بخشی وجود داشت که بسیار چشمگیر بود و همه دوشادوش یکدیگر در این عرصه زحمت کشیدند.

 در این جلسه همچنین دکتر جمشیدی با اشاره به بازنشستگی حسین صدرایی از زحمات وی در دوران تصدی این پست قدر دانی کرد و گفت: آرامش و اطمینان ایشان همیشه مایه دلگرمی بوده و ما با طیب خاطر همیشه با ایشان کار می‌کردیم.

 دکتر جمشیدی افزود معتقدم که بازنشستگی یک افتخار برای افرادی است که در دوران خدمت زحمت کشیده‌اند.

 صدرایی نیز در این جلسه گفت: در دوران خدمتم در این بیمارستان سعی‌ام بر این بوده که معنای واقعی حراست باشم و حس کردم وظیفه‌ام صیانت از پرسنل است و سعی کردم این محیط را از تنش‌ها و شایعات به دور نگهدارم و همیشه درب اتاقم به روی مراجعه کنندگان باز بوده است.

در انتهای این جلسه دکتر جمشیدی از سوی دکتر ناطقی معاون درمان دانشگاه لوح تقدیر این معاونت را  به سه تن اعضای هیئت علمی که در ارائه خدمت به مادران پرخطر بیشترین تلاش را داشتند، اعطا کرد.

 

 

 

 

 

  • گروه خبری : بیمارستان شریعتی
  • کد خبر : 214176
 فرانک  معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *