• تاریخ انتشار : 1396/11/09 - 15:20
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 773
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه نهایی طرح ECD در معاونت اجتماعی فرهنگی برگزار شد

جلسه نهایی پروپوزال تکامل همه جانبه دوران ابتدایی کودک در معاونت اجتماعی فرهنگی برگزار شد.

گالری تصاویر
به گزارش روابط عمومی معاونت اجتماعی فرهنگی، جلسه نهایی طرح ECD  (تکامل همه جانبه  دوران ابتدایی کودک) با حضور دکتر ملک افضلی مشاور عالی معاون اجتماعی فرهنگی  و  دکتر رستمیان معاون اجتماعی فرهنگی دانشگاه، دکتر حبیبی رئیس گروه ارزشیابی تحقیقات فناوری وزارت بهداشت و دکتر برکتی مدیر مولفه های موثر بر سلامت  و کارشناسان معاونت بهداشت و مرکز بهداشت اسلامشهر برگزار شد.
در این جلسه که سوم بهمن 96 در دفتر معاون اجتماعی فرهنگی برگزار شد، دکتر ملک افضلی با اشاره به طرح  ایجاد یک نرم افزار موبایل بین مادر و مراقبین بهداشت  گفت: به دلیل اینکه نرم افزار تکامل همه جانبه دوران ابتدایی کودک باید تعاملی و دوطرفه باشد و آموزش يه مادران داده شود،  پیشنهاد شد  برای  Eairly Childhood Development  در سال 97 از آلبوم  و از سال 98 به بعد این نرم افزار موبایل  استفاده شود.
این اپلیکیشن باتوجه به اینکه سفیر سلامت در سطح غیر دولتی است، باید به گونه ای طراحی شود که کار با آن آسان بوده و راحت مورد استفاده عموم و مادران قرار گیرد. در نظر گرفتن اجتماعی بودن و مشارکت فعال مردم در این طرح باعث تداوم این برنامه می‌شود. هدف از طراحی این برنامه رشد تکامل اطفال است تا در آینده‌ای نزدیک بتوانیم جامعه‌ای از کودکان سالم پرورش دهیم.
در ادامه جلسه، کارشناسان طراحی این برنامه کاربردی را مورد بررسی قرار دادند.  

 

  • گروه خبری : گروه خبری RSS
  • کد خبر : 74158
سید محمد حسین  میری طامه
تهیه کننده:

سید محمد حسین میری طامه