دکتر ابراهیمی از تشکیل گروه های مشورتی دانشجویی، اساتید و کارکنان برای نیاز سنجی و نظرسنجی خبر داد

دومین جلسه شورای مدیران معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در سال جدید، با دستور کار بررسی برنامه های سال 1402 و آسیب شناسی برگزاری برنامه های فرهنگی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی این جلسه سه شنبه 29 فروردین ماه 1402 از ساعت 14:30 تا 16:30 در سالن شورا با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز و مدیران امور فرهنگی و اجتماعی، امور دانشجویی و امور عمومی به بیان گزارشی از برنامه های سال جاری پرداخته و مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
دکتر ابراهیمی تشکیل گروه های مشورتی با حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان را مطلب مهمی برای نیازسنجی و نظرخواهی و همچنین نظرسازی برنامه های فرهنگی و دانشجویی دانست و گفت: مشارکت همه ارکان دانشگاه در تصمیم گیری ها، برنامه ها را هدفمندتر و با استقبال بیشتری از سوی مخاطب مواجه خواهد کرد.
وی حضور اساتید ارزشمند و دغدغه مند که در بین دانشجویان اعتبار ویژه ای دارند را از نکات بارز و مهم دانشگاه خواند و از مدیران خواست از این ظرفیت بیشترین بهره را ببرند.
در ادامه دکتر محمود مطهری نیا مدیر امور فرهنگی و اجتماعی گفت: در سال جاری علاوه بر امور جاری، برنامه های توسعه ای فرهنگی بسیاری برای جذب و جلب نظر دانشجویان، اساتید و کارکنان در نظر داریم و امیدواریم بتوانیم با استفاده از امکانات دانشگاه و مجموعه های فرهنگی خارج از دانشگاه، آنها را اجرا کنیم.
مهندس فرشاد میرزایی مدیر امور دانشجویی، تنظیم قراردادهای جدید مناسب برای تغذیه و حمل و نقل دانشجویی و توسعه تجهیزات آشپزخانه مرکزی را از  برنامه های مهم این مدیریت معرفی کرد و گفت: امکانات بیشتری برای سایت رزرو غذا در نظر داریم که بایست پیگیری و اجرا شود.
وی سامانه ای شدن تسویه حساب دانشجویان بین الملل دانشگاه را از نکات مهم دانست و از دانشجویان و همکاران خواست برای ارتقا برنامه های رفاهی دانشجویان، پیشنهادات توسعه ای خود را ارائه کنند.
مرتضی عبدالوند مدیر امور عمومی از برقراری سیستم استاندارسازی و شاخص برای تعداد کارکنان هر مدیریت سخن گفت و افزود: آموزش کارکنان و برنامه های عمرانی فضاهای دانشجویی فرهنگی از برنامه های امسال است.
در پایان مدیران نقطه نظرات شان را در خصوص برنامه ها ارائه دادند.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *