• تاریخ انتشار : 1402/01/19 - 07:46
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 203
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دکتر شعبان علیزاده: امیدوارم در سال جاری بتوانیم در حوزه ارائه خدمات سلامت مؤثرتر باشیم

رئیس دانشکده پیراپزشکی با تبریک سال نو برای جامعه دانشگاهی سالی سرشار از سعادت، سلامت و خبرهای خوش آرزو کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در حاشیه دیدار نوروزی، دکتر شعبان علیزاده رئیس دانشکده پیراپزشکی گفت: امیدوارم سالی سرشار از سعادت سلامت و خبرهای خوش و موفقیت های روز افزون برای کشور و دانشگاه علوم پزشکی تهران باشد.
وی با بیان اینکه سال گذشته با تمام مشکلات و سختی ها دستاوردهای بزرگی برای دانشکده داشت گفت:  بسیاری از برنامه هایی که در راستای دانشکده اجتماعی محور بود در دانشکده محقق شد، به عنوان مثال خدمات پیراپزشکی بود که در کنار تیم سلامت دانشگاه توانستیم انجام دهیم.
دکتر علیزاده گفت: امیدوارم سال جاری که سال دوم برنامه چهار ساله ما خواهد بود بتوانیم در حوزه آموزش، پژوهش، فناوری و به ویژه ارائه خدمات سلامت موثر باشیم. 
وی در ادامه ضمن قدردانی از حسن همکاری تمامی اعضای پیراپزشکی  و حمایت های مسئولان افزود: ان شاءالله با تداوم حمایت های دانشگاه فاز نهایی و اجرایی از ساختمان جدید آزمایشگاه دارالفنون و همچنین آزمایشگاه مهارتی IT و تصویربرداری محقق شود تا دانشکده پیراپزشکی با زیرساخت های مناسب تری به ادامه ارائه خدمت بپردازد و شرایط استانداردتری از خدمات پاراکلینیک و هوشمند برای همراهی تیم سلامت فراهم شود.

 

  • گروه خبری : ستاد مرکزی روابط عمومی
  • کد خبر : 232324
نسیم اخگر
تهیه کننده:

نسیم اخگر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *