• تاریخ انتشار : 1399/03/26 - 11:43
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 521
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

نشست مدیر روابط عمومی دانشگاه با تدوینگران جهادی روابط عمومی واحدهای دانشگاه

مدیر روابط عمومی دانشگاه با بیان اینکه همه کسانی که در مجموعه روابط عمومی های دانشگاه کار می کنند سرمایه محسوب می شوند گفت: روابط عمومی باید نمایش دهنده اوج ارزش های موجود در سازمان خود باشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر ماشاءاله ترابی در نشست عصر یکشنبه 25 خرداد 99 با تدوینگران جهادی روابط عمومی با اشاره به تلاش ویژه کارکنان روابط عمومی برای به نمایش گذاشتن و ثبت مناسب اقدامات ویژه و نوآوری های انجام شده در مورد کرونا در سطح دانشگاه گفت: تغییرات و بازآفرینی هایی در مجموعه فعالیت های روابط عمومی در حال شکل گرفتن است و یکی از موضوعات مهم که به شدت پیگیری می کنیم بحث برندینگ است که مسئول اصلی آن روابط عمومی است.
وی افزود: «برندینگ» در ترجمه فارسی «خوش نامی» ترجمه می شود و این خوش نامی بر اساس هویت هر سازمانی و هر فردی می تواند شکل بگیرد که آن هویت از شخصیتش بر می آید و  شامل رفتارهایی است که او در تعاملاتش به وجود می آورد.
دکترترابی با بیان اینکه روابط عمومی باید بتواند نمایانگر یا نمایش دهنده اوج ارزش های موجود در سازمان خود در خصوص شخصیت و هویتتش باشد گفت: روابط عمومی بایستی این افتخارات را به درستی تشخیص دهد و هرجایی که تمایزی می بیند بتواند روی آن تمرکز و تحقیق و درادامه آن را به خوبی معرفی کند.
وی گفت: همه همکارانی که در مجموعه روابط عمومی کار می کنند اعم از بیمارستان، دانشکده یا مرکز تحقیقات، مجموعه ای هستند که در نظام یکپارچه روابط عمومی فعال اند و سرمایه هایی هستند که در مجموعه دانشگاه تربیت می شوند و باید از انرژی آنها استفاده شود. نباید این طور باشد که فکر کنیم فردی کارمند یک مجموعه ای است و ما در بخش روابط عمومی به نیرو نیاز داریم و این فرد بیاید و بعد هم بگویند نیاز نداریم و بگویند خداحافظ!
دکتر ترابی تاکید کرد کارمند روابط عمومی باید در جای خودش ثبات داشته باشد و مسیر کمال را طی کند. به همین علت در جلسه مدیران و روسای بیمارستان ها عرض کردم که ما به وحدت و یکپارچگی روابط عمومی در کل دانشگاه فکر می کنیم و در واقع یک روزهایی در هفته را برای فعالیت همکاران روابط عمومی واحدها در ستاد گذاشتیم زیرا به آنها کمک می کند که بهتر همدیگر را بشناسند و با ظرفیت های همدیگر بیشتر آشنا شوند و ظرفیت های دانشگاه را بهتر بشناسند که این کار به وحدت و یکپارچگی در دانشگاه کمک می کند و منجر به این حس می شود که همه ما عضو خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران هستیم.
دکتر ترابی تقسیم بندی های مراکز و بیمارستان ها را صرفا برای پیشبرد بهتر امور عنوان کرد و گفت: این به این معنا نیست که واحدها جزایری هستند که ظاهرا یک ارتباطاتی باهم دارند. برای همین لوگو (نماد) دانشگاه باید به صورت واحد پیگیری شود زیرا در حال حاضر نمادهای متفاوتی داریم که ضد خودش استفاده می شود. چون اگر این آرم ها را بگذارید روی دیوار و اسم هایش را بردارید مشخص نیست که متعلق به کجا هستند در حالی که در دانشگاه های پیشرفته می بینید که یک آرم واحد دارند و فقط نوشته زیر آن تغییر می کند. ما هم میخواهیم همین اتفاق در دانشگاه بیفتد و این به همت همه شما انجام می شود.
دکترترابی با اشاره به قرارداشتن در بحث کووید 19 گفت: بحران تمام نشده ولی از اوج بحران کم شده و نیاز است مجموعه دستاوردهای دانشگاه به تعداد زیادی تولید و تدوین شود. الان مقدمه کار یعنی ضبط مستند انجام شده ولی تدوین آن انجام نشده است.  بعضی موارد این مستند در همین لحظه ارزش دارد و بعد این زمان ارزش خودش را ازدست می دهد یا آن ارزش وطراواتی که الان دارد را نخواهد داشت. در نتیجه نیاز داریم مجموع توانی که در دانشگاه و نیروهای جهادی که می تواند کمک مان بکند را در کنار هم بگذاریم.
در ادامه نحوه همکاری هر یک از اعضا بحث و بررسی شد.

  • گروه خبری : ستاد مرکزی روابط عمومی,گروه خبری RSS
  • کد خبر : 158066
کلمات کلیدی
سارا احمدی زاده
تهیه کننده:

سارا احمدی زاده

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *