• تاریخ انتشار : 1400/05/10 - 07:37
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 767
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه

نشست معارفه مینا نجفی، مدیر پرستاری بیمارستان سینا برگزار شد

دکتر محمد طالب پور، رئیس بیمارستان سینا، ضمن قدردانی از زحمات سوریا بابایی، مدیر اسبق پرستاری بیمارستان، مینا نجفی را به سمت مدیر پرستاری این مرکز منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان سینا، نشست معارفه مینا نجفی، مدیر پرستاری فعلی بیمارستان سینا، شنبه 9 مرداد 1400 برگزار شد.
دکتر محمد طالب پور، رئیس بیمارستان سینا، ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند سوریا بابایی، مدیر پرستاری اسبق بیمارستان گفت: یکی از ارکان بسیار مهم هر بیمارستانی، سیستم پرستاری است و قبل از هر مطلبی، از تک تک پرستاران در سمت‌های مختلف تشکر ویژه دارم. فرآیند تغییر، همیشه بوده و هست و به‌نوعی رسم روزگار است. تا زمانی که مشغول به کار هستیم باید با تمام انگیزه تلاش کنیم و بعد از اتمام مسئولیت، خداوند را شاکر باشیم. مسلماً تغییر برای هماهنگی بیشتر و بهینه شدن فعالیت‌ها گاهی لازم است و در همه جای دنیا به چشم می‌خورد ولی مهم این است که تکریم افراد حفظ شود. سرکار خانم بابایی، بسیار محترم، صادق و از شخصیت مثبتی برخوردار هستند.

رئیس بیمارستان سینا همچنین بیان داشت: سرکار خانم نجفی در بحران‌های مختلف با اقتدار و مدیریتی که همراه با نظم بود در اورژانس بیمارستان، بهترین عملکرد را داشتند. هدف ما از این تغییر ایجاد رفتارهای قانون مدارانه تر برای سیستم پرستاری و پیشرفت هر پرستاری طبق ضوابط است. در این راستا هیچ تبعیض برای هیچ کس وجود نخواهد داشت. پویایی رشته پرستاری در این مسئله نهفته است که همه احساس پیشرفت و رشد داشته باشند و برای هر فردی پرونده علمی مجزا ترتیب داده شود و متناسب با رشدی که دارد بتواند از فضای بازتری استفاده کند. ما باید تمام توان خود را بگذاریم که دیگران پیشرفت کنند و جا برای همه باز باشد. یکی از انتظاران ما از سرکار خانم نجفی این است که همه به یک چشم نگریسته شوند زیرا همه برای بیمارستان عزیز هستند و قابلیت رشد و پیشرفت را دارند و باید مسئولیت‌ها بر اساس قابلیت‌ها در سیستم پرستاری تعریف شود. در یک جمله باید گفت: قانونمند شدن نیازمند اقتدار بیشتری است.

دکتر کاظم آقامیر، قائم مقام بیمارستان، ضمن تبریک انتصاب نجفی گفت: کسی که در اورژانس مشغول فعالیت است این قابلیت را دارد که به‌سرعت تصمیم بگیرد. مسلماً فرد مهم نیست بلکه تیم مهم است و فردی که مسئولیتی را عهده‌دار است مهم این است که بتواند از افراد تیم خود به بهترین شکل استفاده کند. خانم نجفی بسیار پرکار، متعهد و از علم پرستاری و مدیریتی آگاه است. انتخاب مدیر پرستاری از سیستم بیمارستان بسیار با مزیت است زیرا هم ایشان با تمامی همکاران آشنایی دارند و هم دیگر همکاران می‌دانند درصورتی‌که تلاش کنند، امکان اینکه به‌مراتب بالاتر دست یابند زیاد خواهد بود. وی افزود: البته در این زمینه باید از تجربیات خانم بابایی نیز استفاده کرد و باید در نظر داشت در دنیا سیستم پرستاری یکی از ستون‌های اصلی بیمارستان است.

دکتر مهدی ابراهیمی، ضمن قدردانی از بابایی و تبریک به نجفی بیان داشت: یکی از خصایص مهم خانم نجفی روراستی و پیگیری ایشان است که در این سال‌ها مشاهده شده است.

مهندس هادی مخبری، مشاور رئیس بیمارستان نیز گفت: خانم بابایی در مدت 8 سال به همراه تیم پرستاری متحمل زحمات بسیاری شدند و همکاری بسیار خوبی در بیمارستان داشتند. وی همچنین انتخاب نجفی را به‌عنوان مدیر پرستاری بسیار شایسته عنوان داشت و افزود: ما باید در بیمارستان یک تیم همراه باشیم تا بتوانیم به بهترین نحوه بیمارستان را راهبری کنیم و به‌سوی پیشرفت هدایت کنیم و الحمدالله بیمارستان سینا از استادان و کادر پرستاری خوبی برخوردار است.

دکتر پویا پاینده مهر، رئیس اورژانس بیمارستان گفت: من از سال 1392 در خدمت خانم نجفی بودم و از آن زمان بحران‌های زیادی، همچون حمله به مجلس، آتش‌سوزی بازار و انفجار ساختمان پلاسکو و بسیاری دیگر از اتفاقات در اورژانس به‌خوبی پاسخ داده شد و ساختارمندی اورژانس سینا حفظ شده است؛ و در ارزیابی‌های مختلف که توسط دانشگاه و وزارت بهداشت انجام شد بالاترین امتیاز را اورژانس بیمارستان سینا به خود اختصاص داد که بخش بسیاری از آن مرهون حضور و تلاش خانم نجفی است و ایشان یکی از مهره‌های بسیار ارزشمندی است که بیمارستان سینا در اختیار دارد.

دکتر مهران ستوده نیا، متخصص طب اورژانس نیز از خدمات ارزشمند بابایی در این مدت قدردانی کرد و انتصاب نجفی را تبریک گفت.

نجفی نیز ضمن تشکر از حسن نظر و اعتماد مسئولین گفت: با توجه به مشکلاتی که در این برهه زمانی در بیمارستان هست وظیفه بزرگی به بنده محوله شد و ان شاء الله که بتوانم از عهده این مسئولیت به‌خوبی برآیم.

 

  • گروه خبری : بیمارستان سینا
  • کد خبر : 195109
رضا  آسیابی
تهیه کننده:

رضا آسیابی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *