نشست راهبران شبکه‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر ترابی: ویژگی‌های منحصربه‌فرد دانشگاه علوم پزشکی تهران را باید شناسایی و برای نشر آن برنامه ریزی کنیم

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در دومین نشست راهبران شبکه‌های اجتماعی بیمارستان‌ها، رسالت اصلی روابط عمومی را شناسایی ویژگی ها منحصر به فرد دانشگاه و برنامه ریزی برای نشر آن بیان کرد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در  نشست 23 آذر 1401 در سالن شورای حکیم، دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اشاره به اینکه باید تبادل تجارب همکاران را در تولید محتوا و نشر آن در سطح واحدهای تابعه به‌صورت فعال شاهد باشیم؛ گفت: گروه نشر محتوا در روابط عمومی فعال است همکاران واحدها علاوه بر نشر و باز نشر اطلاعات باید در تولید محتوا نیز حضور پررنگ و اثرگذاری داشته باشند.  
وی در ادامه یادآور شد: به‌تازگی افقی نو در درمان بیماران مبتلا به سرطان سینه با اختراع دستگاه CDP در تیم تحقیقاتی شامل دکتر سید روح‌الله میری، دانشیار جراحی انکولوژی و رئیس انستیتو کانسر و دکتر محمد عبدالاحد، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشکده مهندسی برق دانشگاه تهران و رئیس پژوهشکده الکترونیک سرطان در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) دانشگاه علوم پزشکی تهران رقم خورده است که مزایای این کار بزرگ و منحصربه‌فرد در سطح بین‌المللی بی‌نظیر است، باید بتوانیم کاربردهای آن را به‌خوبی معرفی و بازنشر کنیم.  
دکتر ترابی با بیان اینکه کارهای منحصر به فرد در سطح دانشگاه علوم پزشکی تهران بی شمار است گفت: باید اطلاعات درست و علمی را در اختیار هم‌وطنان عزیزمان قرار دهیم. 
مدیر روابط‌عمومی دانشگاه با تأکید بر اینکه نقش همکاران روابط عمومی بسیار مهم و ارزش افزاست؛ افزود: اقدامات شما می تواند شبکه‌ای پویا و فعال برای مخاطبان به وجود آورد. 
دکتر ترابی با اشاره به تولیدات رسانه ای جدید در روابط عمومی گفت:   برنامه‌های جدید روابط‌عمومی در قالب (TUMS UP)حوزه دانش‌آموزان و دانشجویان، (TUMS TOP)برترین‌های دانشگاه، (TUMS LIFE)سبک
زندگی دانشجویی و سبک زندگی سالم،(TUMS TALKS) پیام دارالفنون، (TUMS Res)  پاسخگویی به مطالبات مخاطبان، (News Headlines )سر خط خبرها، (TUMS BEST) معرفی تجارب موفق در سطوح مختلف دانشگاه،(TUMS STUDY)مطالعه در دانشگاه، (TUMS Q&A)پرسش‌وپاسخ با متخصصان،(TUMS CUP)مسابقات و جشنواره‌ها و برندآفرینی (هویت دانشگاه) و (TUMS Learn) یادگیری در دانشگاه اجرا می شود. 
وی خطاب به راهبران شبکه‌های اجتماعی بیمارستان‌ها؛ در زمینه برنامه ریزی برای تولیدات جدید گفت: باید از حالت سنتی فراتر رویم و تولید محتوای روزانه مبتنی بر دستاوردهای دانشگاه داشته باشیم. 
دکتر ترابی با تأکید بر اینکه در همه واحدهای تابعه به شبکه های اجتماعی باید نگاه ویژه‌ای شود؛ گفت: همکاران در مدیریت شبکه‌های اجتماعی دستاوردها، فعالیت‌ها و تولیدات خود را توسعه و افزایش دهند چرا که رئیس محترم دانشگاه حضور در شبکه‌های اجتماعی را بااهمیت و اثرگذار می‌داند. 
مهندس میر حامد حسینی کارشناس فناوری اطلاعات روابط‌عمومی دانشگاه در خصوص فرایند ارسال پست مشترک و احراز هویت دومرحله‌ای در اینستاگرام و مهندس حمیده حمیدی مسئول شبکه‌های اجتماعی روابط‌عمومی درباره سیم‌کارت‌های سازمانی و نحوه شارژ آنها آموزش دادند. 
در ادامه مقرر شد در پیام رسان ایتا گروهی برای هماهنگی و ارتباط با راهبران شبکه‌های اجتماعی در بیمارستان تشکیل شود و در جلسه بعد هر یک از راهبران درباره انتشار، باز انتشار و فعالیت‌های خود در شبکه‌های اجتماعی بیمارستان و پیشنهادهای خود در تامزها گزارش ارائه دهند.
 
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *