هماهنگی مراسم و تشریفات

واحد تشریفات و برنامه‌ریزی مراسم در مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران با هدف ارتقای کیفیت برگزاری رویدادها، نشست‌ها، همایش‌ها و آیین‌های رسمی دانشگاه فعالیت می‌نماید. این واحد مسئولیت هماهنگی کلیه جنبه‌های اجرایی و تشریفاتی مراسم دانشگاهی را بر عهده دارد تا رویدادها با نظم، شأن و کیفیتی درخور جایگاه دانشگاه برگزار شوند.

خدمات قابل ارائه:

  • برنامه‌ریزی، هماهنگی و اجرای مراسم رسمی، بزرگداشت‌ها، همایش‌ها و نشست‌های خبری

  • تهیه و تنظیم چیدمان، دکوراسیون، بنرها و اقلام تشریفاتی مرتبط با مراسم

  • هماهنگی دعوت از میهمانان، شخصیت‌های علمی، مسئولان و خبرنگاران

  • تهیه اقلام تبلیغاتی و هدایای فرهنگی متناسب با نوع مراسم

  • پشتیبانی لجستیکی و نظارت میدانی در روز برگزاری مراسم

نحوه ثبت درخواست برگزاری مراسم:

اعضای هیئت علمی، مدیران واحدها و مسئولین برگزارکننده مراسم می‌توانند جهت هماهنگی تشریفات به یکی از روش‌های زیر اقدام نمایند:

  • ایمیل رسمی: pr@tums.ac.ir 

  • شماره تماس مستقیم: 81631 

 
 
 
 
  • لطفاً درخواست‌های برگزاری مراسم حداقل ۷ روز کاری پیش از تاریخ موردنظر ارسال شود.

  • تکمیل فرم درخواست و درج جزئیات برنامه، به تسریع فرآیند هماهنگی کمک خواهد کرد.