• تاریخ انتشار : 1402/12/21 - 16:12
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 373
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

کارگاه سرآمدی اعضای هیئت علمی براساس معماری برند دانشگاهی و فردی در دانشگاه علوم پزشکی تهران

کارگاه سرآمدی اعضای هیئت علمی براساس معماری برند دانشگاهی و فردی به منظور آگاهی بخشی به اعضای هیئت علمی دانشکده دندانپزشکی از جایگاه برندآفرینی و اهمیت آن در دانشگاه با ارائه دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه برگزار شد.

 کارگاه سرآمدی اعضای هیئت علمی براساس معماری برند دانشگاهی و فردی

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، در حاشیه کارگاه 21 اسفند 1402، در سالن شورای دانشکده دندانپزشکی، دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر اهمیت آشنایی اعضای هیئت علمی با مقوله برند دانشگاهی و فردی گفت: برای اینکه برند آفرینی را در دانشگاه ترویج کنیم نیاز است که همه  اعضای هیات علمی در زمینه برند فردی خود فعال باشند.
وی با اشاره به موضوعاتی که در کارگاه مورد بررسی قرار گرفت افزود: در این نشست موضوعات مربوط به توسعه برند فردی مطرح شد و امیدوارم از این پس، شاهد توسعه وب سایت های شخصی اعضای هیات علمی در حوزه دندانپزشکی باشیم.
دکتر ترابی مشارکت اعضای هیئت علمی را در ارتقا جایگاه برند موثر دانست و افزود: لازم است همکارانی که در این کارگاه ها شرکت می کنند مبلغ و معرف خوبی برای برنامه های دانشگاه باشند چرا که این حوزه به مشارکت و همکاری همه همکاران نیاز دارد.

  • گروه خبری : ستاد مرکزی روابط عمومی
  • کد خبر : 261845
نسیم اخگر
تهیه کننده:

نسیم اخگر

تصاویر

 کارگاه سرآمدی اعضای هیئت علمی براساس معماری برند دانشگاهی و فردی  کارگاه سرآمدی اعضای هیئت علمی براساس معماری برند دانشگاهی و فردی  کارگاه سرآمدی اعضای هیئت علمی براساس معماری برند دانشگاهی و فردی  کارگاه سرآمدی اعضای هیئت علمی براساس معماری برند دانشگاهی و فردی  کارگاه سرآمدی اعضای هیئت علمی براساس معماری برند دانشگاهی و فردی  کارگاه سرآمدی اعضای هیئت علمی براساس معماری برند دانشگاهی و فردی  کارگاه سرآمدی اعضای هیئت علمی براساس معماری برند دانشگاهی و فردی  کارگاه سرآمدی اعضای هیئت علمی براساس معماری برند دانشگاهی و فردی  کارگاه سرآمدی اعضای هیئت علمی براساس معماری برند دانشگاهی و فردی  کارگاه سرآمدی اعضای هیئت علمی براساس معماری برند دانشگاهی و فردی  کارگاه سرآمدی اعضای هیئت علمی براساس معماری برند دانشگاهی و فردی  کارگاه سرآمدی اعضای هیئت علمی براساس معماری برند دانشگاهی و فردی  کارگاه سرآمدی اعضای هیئت علمی براساس معماری برند دانشگاهی و فردی  کارگاه سرآمدی اعضای هیئت علمی براساس معماری برند دانشگاهی و فردی  کارگاه سرآمدی اعضای هیئت علمی براساس معماری برند دانشگاهی و فردی  کارگاه سرآمدی اعضای هیئت علمی براساس معماری برند دانشگاهی و فردی  کارگاه سرآمدی اعضای هیئت علمی براساس معماری برند دانشگاهی و فردی  کارگاه سرآمدی اعضای هیئت علمی براساس معماری برند دانشگاهی و فردی