• تاریخ انتشار : 1401/05/22 - 09:10
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 576
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

در جلسه کمیته اثرسنجی مطرح شد

دکتر ترابی: برنامه های روابط عمومی با پژوهش مستمر در مسیر تعالی و پیشرفت قرار می گیرد

مدیر روابط عمومی دانشگاه، در نشست کمیته اثرسنجی، بر ضرورت برنامه ریزی برای پژوهش و اجرای طرح های جدید همزمان با بررسی تاثیر فعالیت ها تاکید کرد.

دکتر ترابی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه، در نشست کمیته اثرسنجی، بر ضرورت تحول گرایی، شناسایی موضوعات جدید و بررسی تاثیر برنامه ها تاکید کرد و گفت: باید مدام بررسی کنیم که چه خدمت و فعالیت جدیدی را می توانیم به کارهای قبلی اضافه کنیم.
وی با بیان اینکه "باید بیاندیشیم که چگونه می توانیم تغییرات را در خود و پیرامونمان ایجاد کنیم" از آماده سازی پلتفرمی برای ساماندهی فعالیت های روابط عمومی خبر داد و گفت: در حال آماده سازی برنامه ای هستیم که از هرم تولید محتوا شروع می شود و شناسایی موضوعات و افراد اثرگذار، روش های جذب مخاطب، کلمات کلیدی مناسب برای هشتک، تولید و انباشت محتوا و گردش کار مناسب برای چرخش محتوا را دربر می گیرد.
دکتر ترابی، مسئله توزیع مناسب برنامه ها را یکی از نکات و بخش های مهم دانست و تاکید کرد: بخش توزیع شامل انتشار، ترویج و ایجاد فرصت برای مشارکت می شود و هر بخش باید بتواند مقدمه ای برای بخش های دیگر باشد به عنوان مثال اگر در توزیع، فرصت مناسب برای مشارکت ایجاد نشود، یعنی بخشی از کارها، به درستی انجام نشده است.
وی افزود: در نهایت تمامی برنامه ها به کمیته اثرسنجی می رسد که در آن گزارش میزان جذب مخاطبان، اثرسنجی موضوعات، میزان باز انتشار محتوا و موضوع یابی پویا برای تحقیق و توسعه مورد بررسی قرار می گیرد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه، جام دارالفنون را از موضوعات جدید و جذاب دانست و تصریح کرد: این جام دارای ابعاد و بخش های مختلف و در راستای اجتماعی کردن دانشگاه است از این رو باید برای اجرای مناسب آن، راه های جدیدی را بسازیم. تحقیقی هم در این رابطه انجام شده که بر اساس آن، در دانشگاه های دنیا، موضوعاتی که بیشترین جذابت را برای افراد بیرون از دانشگاه دارند شامل منابع انسانی، عوامل اجرایی و عوامل فیزیکی هستند. از این رو اگر بخواهیم مدارس را به این مدل متصل کنیم، در حوزه منابع انسانی باید برای دانش آموزان و معلمان برنامه های ویژه ای داشته باشیم.
وی در پایان افزود: اکنون جهاد دانشگاهی قصد دارد که دوره های معرفی رشته ها را برای دانش آموزان راه اندازی کند و اینکار می تواند با همکاری آنها پیش رود.
  • گروه خبری : گروه های مطالب,ستاد مرکزی روابط عمومی,TUMS BRAND
  • کد خبر : 216383
نسیم  قرائیان
تهیه کننده:

نسیم قرائیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *