• تاریخ انتشار : 1402/09/04 - 08:22
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 180
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

افتتاح واحد دریافت، بررسی، رسیدگی و پیگیری شکایات در بیمارستان فوق تخصصی کودکان بهرامی

واحد دریافت، بررسی، رسیدگی و پیگیری شکایات با حضور مسئولان بیمارستان با هدف افزایش رضایتمندی مراجعه کنندگان بیمارستان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فوق تخصصی کودکان بهرامی، سه شنبه 30 آبان 1402 واحد دریافت، بررسی، رسیدگی و پیگیری شکایات در بیمارستان افتتاح شد.
این مراسم با حضور دکتر سید یوسف مجتهدی رئیس بیمارستان، سعید مرادی مدیر بیمارستان، مریم ملایجردی مدیر پرستاری و دیگر مسئولین برگزار شد.
این واحد با هدف دریافت شکایات حضوری و مکتوب مردم(مراجعین)، پیگیری و اخذ نظریات و پیشنهادهای واحد های تخصّصی در ارتباط با شکایات واصله، جمع بندی شکایات در مقاطع مختلف زمانی و تجزیه و تحلیل علل بروز شکایات و ارائه گزارش، افزایش میزان رضایتمندی مراجعین، توسعه و بهبود استانداردهای ارائه خدمات در بیمارستان افتتاح و راه اندازی شد.

  • گروه خبری : بیمارستان بهرامی
  • کد خبر : 252152
محمدحسین  رضایی
تهیه کننده:

محمدحسین رضایی

تصاویر

تنظیمات قالب