نشست پیشرفت کیفیت فضای مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران
دکتر ترابی: برندآفرینی از طریق شبکه های اجتماعی یکی از برنامه های جدی در سینا رسانه است
دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه در نشستی با مسئولان و کارشناسان روابط عمومی بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی تهران در خصوص مدیریت شبکه های اجتماعی در فضای مجازی گفت: برندآفرینی از طریق شبکه های اجتماعی یکی از برنامه های جدی در سینا رسانه است.
به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، نشست پیشرفت کیفیت فضای مجازی با حضور دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه، مسئولان و کارشناسان روابط عمومی بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی تهران، شنبه 14 بهمن 1402 در سالن حکیم ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
دکتر ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه با بیان اینکه دانشگاه های تراز اول جهان، صفحات پرطرفداری در فضاهای مجازی دارند که یکی از عوامل مهم پیشرفت دانشگاه در رتبه بندی های بین المللی است افزود: صفحه های طرفداری برای ارتقای صفحه اصلی و مادر بسیار حائز اهمیت است.
دکتر ترابی با اشاره به اهمیت فضای مجازی سازمان های خدماتی گفت: با توجه به دستورالعمل های این جلسه، باید ساختار فعالیتی در داخل صفحه بیمارستان و دانشگاه طراحی شود. همچنین باید از حداکثر ظرفیت و قوت مراجعه کنندگان و مخاطبان فعال فضای مجازی استفاده کنیم.
مدیر روابط عمومی دانشگاه با بیان اینکه در فضای برند آفرینی موجود یکی از زیرساخت هایی که به طور جدی رصد می شود رسانه های اجتماعی است گفت: رسانه های اجتماعی محتوا را به سمت وبسایت هدایت می کنند. معمولا بخشی از موضوع در رسانه های اجتماعی عنوان می شود و بعد مخاطبان برای دریافت اطلاعات تکمیلی به وبسایت ها مراجعه می کنند. ارتباط بین تعداد بازدیدها که از طریق فضای مجازی به وبسایت هدایت می شود بسیار ضروری و مهم است.
وی با بیان اینکه با توجه به دستورالعمل های اعلام شده در این جلسه و جلسات آتی باید شاهد جهش دنبال کننده در صفحات اینستاگرام و سایر برنامه های شبکه های اجتماعی باشیم گفت: بر اساس نوع تخصص و ویژگی هر بیمارستان نکاتی تعریف خواهد شد. همچنین در صفحه اول باید ویژگی خاص بیمارستان بیان شود. همچنین برای هم افزایی در شبکه های اجتماعی، کارشناسان روابط عمومی واحدها باید فضاسازی لازم را در بیمارستان انجام دهند.
دکتر ترابی خاطرنشان کرد: کارگاهی با عنوان سرآمدی هیئت علمی بر اساس مدل معماری برند دانشگاهی و فردی طراحی شده که به صورت زمان بندی در بیمارستان ها اجرا خواهد شد.
در این کارگاه ها دلیل تغییراتی که در شبکه های اجتماعی و وبسایت ها صورت می گیرد برای مخاطبان توضیح داده می شود.
وی با اشاره به اینکه برای همه کارها باید همراه سازی انجام دهیم و همراه سازی به خودی خود شکل نمی گیرد گفت: کارشناسان و مسئولان روابط عمومی اقدامات سینا رسانه را به همکاران سایر حوزه های دانشگاه و بیمارستان ها توضیح دهند و نظرخواهی کنند.
در ادامه مسئولان و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه و بیمارستان های تابعه در ارتباط با پیشبرد و پیشرفت شبکه های اجتماعی بحث و گفتگو کردند.
ارسال به دوستان