• تاریخ انتشار : 1402/11/05 - 10:26
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 371
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

هم اندیشی مدیر روابط عمومی دانشگاه با کارکنان این حوزه با تاکید بر «موفقیت، پیشرفت و برند آفرینی»

دکتر ترابی: تصویرسازی ذهنی از برند؛ عنصری مهم در روابط عمومی است

دکتر ترابی در نشست هم اندیشی با همکاران روابط عمومی، گفت: تصویرسازی ذهنی از برند؛ عنصری مهم در روابط عمومی است و بر هدفمند بودن، استقبال از چالش ها و اصلاح فرایندها در راستای عالی تر شدن فعالیت ها تاکید کرد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست 3 بهمن 1402، دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بر ضرورت برگزاری جلسات هم اندیشی تاکید کرد و گفت: این جلسات فرصتی برای تغییر و عالی تر شدن است. کارهای بزرگی در مجموعه روابط عمومی دانشگاه درحال انجام است که باید تلاش کنیم نتیجه آن بهتر شود و هرچه نتیجه کار درخشان تر باشد تقاضا برای آن بیشتر می شود.
مدیر روابط عمومی دانشگاه هدفمندی را بهترین راهکار مقابله با ناملایمات دانست و گفت: در هرکاری فراز و فرودهایی وجود دارد و  ممکن است گاهی مورد انتقاد قرار بگیریم اما زمانی که هدفمند هستیم و به کار خود اعتقاد داریم در مواجهه با هر نقدی می توانیم از عملکرد خود دفاع و در برابر ناملایت مقاومت کنیم.
دکتر ترابی با بیان اینکه چالش آفرینی لازمه پیشرفت است افزود: اینکه هر فیلمی پیش از انتشار آن در این جلسه پخش و مورد بررسی قرار می گیرد با هدف چالش طلبی و در راستای عالی تر شدن تولیدات رسانه ای است. بنابراین برای پرهیز از روزمرگی به استقبال چالش ها بروید.
مدیر روابط عمومی دانشگاه فشارهای کاری را موجب شکوفایی بیشتر همکاران روابط عمومی بیان کرد و گفت: برای اینکه عمر مفیدی داشته باشیم باید از لحظه لحظه آن لذت ببریم و به فشارهای کاری به عنوان عاملی برای شکوفایی و پیشرفت بیشتر نگاه کنیم.
وی  گفت: تصویرسازی ذهنی از دانشگاه به ویژگی‌های تولید علم و مدل ارایه خدمات و پاسخگویی به نیازهای اجتماعی و روانی جامعه وابسته است.
این عضو هیئت علمی دانشگاه تاکید کرد: تصویرسازی ذهنی از برند نقش مهمی در موفقیت آن ایفا می‌کند. برندهایی که تصویرسازی ذهنی قوی‌تری دارند، در ذهن مخاطبان ماندگارتر است.
وی در پایان سخنان خود به همکاران روابط عمومی دانشگاه توصیه کرد در راستای ایجاد تصویرسازی ذهنی مثبت از دانشگاه در ذهن مخاطبان، به ویژگی‌های منحصر به فرد در حوزه های آموزش، پژوهش، فنآوری و خدمات درمانی دانشگاه، تجربیات مخاطبان و ارتباطات دانشگاه توجه ویژه داشته باشند.

  • گروه خبری : ستاد مرکزی روابط عمومی
  • کد خبر : 257517
سمیرا  کرمی
تهیه کننده:

سمیرا کرمی

تنظیمات قالب