• تاریخ انتشار : 1402/10/11 - 11:09
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 90
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

هفتمین جلسه روسای بخش‌های مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در سال 1402

دکتر سید حسن اینانلو: تحقق ایجاد رضایتمندی در بین بیماران و همراهان ، نیازمند خرد و همت جمعی است در جلسه دی‌ماه روسای بخش‌های مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) گزارش رضایت سنجی الکترونیکی سه ماهه دوم سال 1402 از بیماران بستری و اورژانس ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، هفتمین نشست ماهانه روسای بخش‌های این مرکز در سال جاری، چهارشنبه 6 دی ماه 1402 با حضور دکتر سید حسن اینانلو رئیس مجتمع، معاونان درمان و امور دانشگاهی و روسای بخش‌های بالینی در سالن شورای ریاست برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکترپرنیان مدیر نظارت بر درمان مجتمع گزارش آماری از رضایت سنجی الکترونیکی بیماران بستری و اورژانس این مرکز در سه ماهه دوم سال 1402 و اهم انتقادات و پیشنهادات را ارائه کرد. وی با اشاره به تفاوت نحوی دریافت رضایت سنجی بیماران نسبت به گذشته گفت: قبلا گزارش ها از طریق دفتر واحد نظارت بر درمان مجتمع انجام می شد اما در حال حاضر هیچ گونه دخالتی در تهیه و جمع آوری داده ها وجود ندارد و همه آمارها به صورت واقعی از طریق معاونت درمان دانشگاه ارائه می شود.
رئیس مجتمع با اشاره به ایجاد فرهنگ سازی و جلب مشارکت مردمی در پاسخ به نظر سنجی ها در راستای پیشبرد اهداف گفت: با توجه به اینکه آمار دریافتی رضایت سنجی بیماران به صورت واقعی است باید در صدد آن باشیم تا علل نارضایتی ها کاملا مشخص ودر این حوزه بررسی های دقیق تری در جهت رفع آن اندیشیده شود . رئیس مجتمع بر لزوم اصلاح فرآیندهای اورژانس و ارائه گزارش های اساتید به معاونت درمان مجتمع در رابطه با کاهش نارضایتی بیماران و همراهان تاکید کرد.
در ادامه دکتر حریرچی رئیس بخش جراحی 2 مردان کانسرگفت: بیمارانی که به این مرکز درمانی مراجعه می کنند آخرین خانه امیدشان است و باید در خصوص جلب رضایت و کیفیت خدمات به بیماران و همراهان بیش از پیش تلاش شود و همچنین کارگروه هایی برای هر گروه از نارضایتی ها در سطح مجتمع در نظر گرفته شود و بازخورد های آن برای انجام پیگیری های لازم به معاونت درمان داده شود.
وی افزود: باید نسبت به تهیه احتمالی دارو و ملزومات بیماران از خارج از بیمارستان برخورد و در این زمینه باید حساس و بررسی های دقیق تری انجام شود.
در ادامه دکتر رستمیان رئیس بخش روماتولوژی مجتمع گفت: شکایت های بیماران و همراهان بهترین فرصت است تا عمده مشکلات را متوجه شویم و درصدد حل آن برآئیم وهمچنین ما به عنوان رئیس بخش مسئول هستیم تا با توجه به جایگاه خود دقت نظر بیشتری داشته باشیم و بازخورد های لازم را به مسئولین بالادستی ارائه دهیم.
در بخش دیگری از جلسه دکتر ستار زاده گفت: با توجه به شرایط اقتصادی شرایط جاری معجزه است اما باید برای جلب رضایتمندی نسبت به برخورد مناسب پزشکان، پرستاران و کارکنان به بیماران و همراهان آموزش های لازم و توجه بیشتری صورت پذیرد.

  • گروه خبری : مجتمع بیمارستانی امام خمینی
  • کد خبر : 255451
محمد مرزبان
تهیه کننده:

محمد مرزبان

تصاویر

تنظیمات قالب