هر سازمان یک رسانه است
بررسی کتاب روزنامه نگاری برند در کمیته سرآمدی و اثربخشی روابط عمومی
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در راستای توسعه و بهبود برند دانشگاه و مدیریت تصویر و شهرت آن، اقدام به برگزاری جلساتی در راستای تبیین نقش روزنامه نگاری برند در بهبود و ارتقای آن برای افراد شاغل در روابط عمومی کرد.
شنیدن صدای جامعه، یکی از راههای شناخت مخاطبان در روزنامهنگاری برند است
در روزنامهنگاری برند زمانی مخاطب هدف خود را شناختهاید که بین علاقهمندی جامعه هدف و قالب رسانهای تناسب ایجاد کرده باشید.
موفقیت گروه اقتصاد و مدیریت دارو در کسب جایزه انجمن بین المللی اقتصاد و دارو(ISPOR)
گروه اقتصاد و مدیریت دارو دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران، برای دومین سال پیاپی موفق به کسب دو جایزه از انجمن بین المللی اقتصاد دارو (ISPOR) شد.
دکتر ترابی: در روزنامهنگاری برند در پی ایجاد موج های مختلف در مدیریت پویشها هستیم
مدیر روابط عمومی دانشگاه در چهل وهفتمین جلسه خوش نامی، با بیان چارچوب مفهومی درگیرسازی مخاطب در رسانه های اجتماعی، درک و شناخت آن را موجب افزایش سطح تعاملات پویا و فعال با مخاطب دانست.
دانشگاه علوم پزشکی تهران نشان طلای نظام رتبهبندی بینالمللی RUR را کسب کرد
دانشگاه علوم پزشکی تهران در رتبهبندی کلی نظام RUR 2021 در جایگاه 161 مؤسسات برتر جهان قرار گرفت.
دکتر ترابی: روزنامه نگاری برند روشی برای ارتقاء تصور، ادراک و درگیرسازی احساسی و موثر مخاطب با برند است
مدیر روابط عمومی دانشگاه در چهل و ششمین جلسه خوش نامی، روزنامه نگاری برند را ترکیبی از روزنامه نگاری سنتی، بازاریابی و روابط عمومی دانست که می تواند موجب شناسایی خلاء های هویت برند به منظور تولید محتوای مناسب شود.
دکتر ترابی: تمایل به انعطاف، یکپارچگی، شور و اشتیاق و ارتباط احساسی مثبت موجب وفاداری و عشق به برند می شود
در چهل و چهارمین جلسه خوش نامی دانشگاه، بر ضرورت شناخت نظام تعلقات و ادراکات تاکید و از آن به عنوان زیر ساختی برای دستیابی به شور و شوق و هم افزایی در سازمان یادشد.
چهل و سومین نشست خوش نامی دانشگاه برگزار شد
دکتر ترابی: در برند آفرینی خوب ها در کنار یکدیگر عالی می شوند
مدیر روابط عمومی دانشگاه، در چهل و سومین جلسه خوش نامی دانشگاه، ضمن اشاره به نظم پویا، مفاهیم و تعاریف آن، ابراز امیدواری کرد، بتوانیم با نگرش و ارزش های درست، در مسیر تعالی قرار گیریم و بتوانیم به وحدت پویا و تعادل سازگار در برند آفرینی برسیم.
دکتر ترابی: برند آفرینی زمینه وحدت نظری و فکری را کامل و هم افزایی ایجاد می کند
در چهل و یکمین جلسه خوش نامی دانشگاه، بر ضرورت تبیین ارزش های سازمانی و شفاف سازی آن برای تمامی اعضا تاکید و از آن به عنوان عاملی برای تغییر رفتار سازمانی یاد شد.
دکتر ترابی: معرفی فعال و پویا برند دانشگاه یکی از موارد بسیار جدی برای نمایش کارایی و قدرت برند است
در چهلمین جلسه خوش نامی دانشگاه، آرایش مجدد الگوهای مرتبط، برای تبادل اندیشه و تغذیه مناسب فکری، از مهم ترین اقدامات روابط عمومی عنوان شد.