افتخارات

 

لیست اخبار صفحه :16
بررسی کتاب روزنامه نگاری برند در کمیته سرآمدی و اثربخشی روابط عمومی
هر سازمان یک رسانه است

بررسی کتاب روزنامه نگاری برند در کمیته سرآمدی و اثربخشی روابط عمومی

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در راستای توسعه و بهبود برند دانشگاه و مدیریت تصویر و شهرت آن، اقدام به برگزاری جلساتی در راستای تبیین نقش روزنامه نگاری برند در بهبود و ارتقای آن برای افراد شاغل در روابط عمومی کرد.

دکتر ترابی: در روزنامه‌نگاری برند در پی ایجاد موج های مختلف در مدیریت پویش‌ها هستیم

دکتر ترابی: در روزنامه‌نگاری برند در پی ایجاد موج های مختلف در مدیریت پویش‌ها هستیم

مدیر روابط عمومی دانشگاه در چهل وهفتمین جلسه خوش نامی، با بیان چارچوب مفهومی درگیرسازی مخاطب در رسانه های اجتماعی، درک و شناخت آن را موجب افزایش سطح تعاملات پویا و فعال با مخاطب دانست.

دکتر ترابی: روزنامه نگاری برند روشی برای ارتقاء تصور، ادراک و درگیرسازی احساسی و موثر مخاطب با برند است

دکتر ترابی: روزنامه نگاری برند روشی برای ارتقاء تصور، ادراک و درگیرسازی احساسی و موثر مخاطب با برند است

مدیر روابط عمومی دانشگاه در چهل و ششمین جلسه خوش نامی، روزنامه نگاری برند را ترکیبی از روزنامه نگاری سنتی، بازاریابی و روابط عمومی دانست که می تواند موجب شناسایی خلاء های هویت برند به منظور تولید محتوای مناسب شود.

دکتر ترابی: تمایل به انعطاف، یکپارچگی، شور و اشتیاق و ارتباط احساسی مثبت  موجب وفاداری و عشق به برند می شود

دکتر ترابی: تمایل به انعطاف، یکپارچگی، شور و اشتیاق و ارتباط احساسی مثبت موجب وفاداری و عشق به برند می شود

در چهل و چهارمین جلسه خوش نامی دانشگاه، بر ضرورت شناخت نظام تعلقات و ادراکات تاکید و از آن به عنوان زیر ساختی برای دستیابی به شور و شوق و هم افزایی در سازمان یادشد.

دکتر ترابی: در برند آفرینی خوب ها در کنار یکدیگر عالی می شوند
چهل و سومین نشست خوش نامی دانشگاه برگزار شد

دکتر ترابی: در برند آفرینی خوب ها در کنار یکدیگر عالی می شوند

مدیر روابط عمومی دانشگاه، در چهل و سومین جلسه خوش نامی دانشگاه، ضمن اشاره به نظم پویا، مفاهیم و تعاریف آن، ابراز امیدواری کرد، بتوانیم با نگرش و ارزش های درست، در مسیر تعالی قرار گیریم و بتوانیم به وحدت پویا و تعادل سازگار در برند آفرینی برسیم.