دکتر ترابی: تحلیل درست و توجه به زیبایی ها موجب ایجاد وفاداری و اشتیاق می شود
در سی و نهمین جلسه خوش نامی دانشگاه، بر خود آگاهی و تغذیه مداوم جسمی و فکری تاکید شد و هدف و مقصود از برندینگ، تاثیر بر رفتاراجتماعی افراد عنوان شد.
دکتر ترابی: برندآفرینی با آرایش مجدد الگوهای مرتبط، شرایط تبادل اندیشه و تغذیه مناسب فکری را فراهم می کند
مدیر روابط عمومی دانشگاه، در سی و هشتمین جلسه خوش نامی، بر ضرورت تغذیه مناسب و مداوم سازمان روان و بدن تاکید کرد و آن را لازمه امید آفرینی و تولید افکار جدید خواند.
دکتر ترابی: تحلیل درست، در گرو شناخت درست است آگاهی و شناخت، موجب هوشیاری و ایجاد وفاداری در مخاطب می شود
در سی و هفتمین جلسه خوشنامی دانشگاه علوم پزشکی تهران، سازمان وجودی انسان و ویژگی های موجود در آن به عنوان محوری برای شکل گیری سازمان اصلی مطرح شد که شناخت ابعاد مختلف آن می تواند توسعه و تحول در سازمان در پی داشته باشد.
سبک های رهبری و ارتباط آن با سازمان وجودی انسان
دکتر ترابی: ارزش ویژه ی برند در افزایش کاربری و مرغوبیتی است که برای محصولات و خدمات دانشگاه ایجاد می شود
در سی و ششمین جلسه خوشنامی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در خصوص مدل هدایت برند، سبک های رهبری، عوامل موفقیت، شرایط فرهنگی حاکم بر سازمان ها و سطوح مختلف بلوغ بحث و از سازمان وجودی انسان به عنوان اهرمی برای شکل گیری سازمان اصلی یاد شد.
دکتر ترابی: سرعت و توانایی خانواده بزرگ دانشگاه در تشخیص فرصتها و اقدام سریع از اولویت های برند آفرینی است
مدیر روابط عمومی دانشگاه، به منظور نهادینه سازی مفهوم برندینگ به مرور بر مباحث گذشته پرداخت و گفت: باز تعریف این مفاهیم اذهان را برای ورود به مرحله عملیاتی سازی و اجرا آماده می کند.
معرفی استادان دانشکده بهداشت به عنوان پژوهشگر نمونه در بیست و نهمین جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران
دکتر امیرحسین محوی و دکتر مهدی محبعلی اعضای هیئت علمی دانشکده بهداشت به عنوان پژوهشگر نمونه در بیست و نهمین جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران معرفی شدند.
دکتر ترابی: توجه به مزیت رقابتی، کاربرد علم در عمل و شکل گیری نگرش های جدید از دستاورد های اصلی در برند آفرینی است
در سی و چهارمین جلسه خوش نامی دانشگاه، به مدل های مختلف رهبری تغییر و عوارض و نتایج بی توجهی به پیش نیازهای تغییر در برند آفرینی اشاره شد.
در سی و سومین جلسه برندینگ بر توجه به فناوری های جدید، به عنوان اهرمی برای تغییر در سازمان تاکید شد
دکتر ترابی: لازمه ی موفقیت در برند سازی داخلی، "پذیرش" و "پیروی" مخاطبان از تغییر است
در سی و سومین جلسه خوش نامی دانشگاه، اهمیت طراحی الگوی عمومی تغییر، توجه به پیش نیازهای تغییر و نتایج بی توجهی به پیش نیازها، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
دکتر ترابی: باید ضرورت توسعه مدل های پویای وحدت آفرینی و تیم سازی در برند را احساس و برای آن برنامه ریزی کنیم
در سی و دومین جلسه خوشنامی دانشگاه علوم پزشکی تهران، یکی از مهم ترین اقدامات در برندینگ، اماده سازی سیستم برای پیش تفکر و چرخش راهبردی عنوان شد.
چهارده نشانه عشق به کار
دکتر ترابی: آرمان های سازمانی وعشق به کار موجب تمرکز بر موفقیت هاست
در سی و یکمین جلسه خوشنامی دانشگاه علوم پزشکی تهران، "عشق به کار" به عنوان بخش جدایی ناپذیر از عشق به برند عنوان شد و بر ضرورت باز آفرینی آرمان های سازمانی تاکید شد.