محتوای خبری بیمارستان بهرامی

  • تاریخ انتشار : 1398/11/17 - 09:10
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 549
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

برگزاری مراسم افتتاح میز خدمت در بیمارستان بهرامی

میز خدمت بیمارستان بهرامی با حضور دکتر ماشااله ترابی، رئیس دبیرخانه مرکزی و اتوماسیون دانشگاه افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهرامی، مراسم افتتاح میز خدمت این مرکز، چهارشنبه 16 بهمن 98 با حضور دکتر ماشااله ترابی، رئیس دبیرخانه مرکزی و اتوماسیون دانشگاه، سمیرا علمی و فاطمه گل ماهی از کارشناسان فناوری اطلاعات و راهبر اتوماسیون دانشگاه، دکتر یوسف مجتهدی رئیس این مرکز، دکتر اکبر احمدی مدیر بیمارستان، رویا مجیدی مترون، مهندس حسین کامرانی رئیس امور اداری، مرجان نوه حسینی رئیس امور مالی، مریم بیات مسئول میز خدمت بیمارستان و سایر مسئولان برگزار شد.
 
از زمینه هایی که موجب می شود ارباب رجوع راضی تر شود استقبال می کنیم
در ابتدا دکتر مجتهدی ضمن خیر مقدم گفت: بیمارستان بهرامی یک بیمارستان تک تخصصی کودکان است که جزو قدیمی ترین بیمارستان های کودکان تهران است و قدمت آن برمی گردد به سال 34 و موقوفه است، در حدود 144 تخت فعال و 400 نفر پرسنل دارد که دربخش های مختلف مشغول ارائه خدمت و در رده های مختلف فراگیر دارد، از رده پرستاری، دانشجویان پزشکی، کارورز، دستیار تخصصی و در دو رده دستیار فوق تخصصی هماتولوژی و آنکولوژی کودکان و جراحی کودکان، جزو قدیمی ترین و شاید بشود گفت اولین مرکز فوق تخصصی جراحی  کودکان در کشور است و خدمات متنوعی به هموطنانمان و همشهریانمان در تهران ارائه میدهد که بعضی از آنها نمود خارج از تهران و حتی بعضی از خدماتی که ارائه می دهیم تا چند استان دورتر هم میرود، به خاطر اینکه تک تخصصی کودکان درشرق تهرانیم و قسمت های حومه را هم پوشش می دهیم.
وی در ادامه افزود: امروز که شما تشریف آوردید انشااله میز خدمت راه اندازی می شود و بحث میز خدمت هم تا آنجایی که در جریان قرار گرفتم می تواند یکسری از کارهای ما از نظر صرفه جویی در کاغذ، پیگیری ها و هم از نظر اینکه آن خدمات و درخواست های که افراد نیاز دارند، پیگیرش  راحتر انجام شود.
تمام زمینه هایی که باعث می شود که ارباب رجوع ما راضی تر بشود از آن استقبال می کنیم، دسته ای از آن ارباب رجوع ها پرسنل خودمان هستند که ممکن است در کارهای خودشان احتیاج داشته باشند که درخواست بدهند، که از این طریق راحتر هستند، و برای ما بهتر است که بتوانیم با کیفیت بهتر و پاسخگویی بیشتر در خدمتشان باشیم.
درادامه رئیس دبیرخانه مرکزی و اتوماسیون دانشگاه گفت: خدا را شکر می کنیم که امروز توفیق پیدا کردیم خدمت دوستان و همکاران عزیزمان در بیمارستان بهرامی برسیم، احتمالا در جریان هستید که ما تمام تلاشمان در سطح دانشگاه این بوده است که بتوانیم فرآیندها را ساده تر بکنیم و استفاده حداکثری از خدمات الکترونیک در سطح دانشگاه را توسعه بدهیم، یکی از جاهایی که این خدمت خیلی می تواند موثر واقع شود بیمارستان ها است، برای اینکه در بیمارستان ها ما تنوع زیادی از ارباب رجوع داریم که بخشی از آنها بیمارانی هستند که برای اولین بار مراجعه می کنند و بخشی از آنها بیمارانی هستند که بیماری مزمن دارند و بایت تحت فلوآپ قرار گیرند یعنی اینکه درمان برا ی آنها انجام شده و پیگیری نیاز دارند، که میز خدمت این را تسهیل می کند، مثلا فردی که آمده و فالو آپی دارد که باید آزمایش های وی چند ماه یکبار انجام شود، به سادگی از طریق میز خدمت می تواند آزمایش را برای شما ارسا ل کند و کنترل شود که اگر لازم نیست که او حضور داشته باشد، نیاید و فقط داروی او تکرار و یا کم و زیاد شود.
 درپایان سمیرا علمی درخصوص نحوه استفاده از میز خدمات و مراحل ثبت درخواست توضیحات جامعی داد.
خبرنگار: لیلا کامرانی 
عکس: علیرضا جاهدی

 

  • گروه خبری : گروه های مطالب,بیمارستان بهرامی,گروه خبری RSS
  • کد خبر : 97959
مريم  بيات
تهیه کننده:

مريم بيات