کنفرانس مجازی مشترک بین بیمارستان ضیائیان و امام خمینی برگزار شد
موضوع کنفرانس مجازی مشترک بین بیمارستان ضیائیان و امام خمینی تومورهای پوست بود که دکتر فرزاد واقف داوری و دکتر صفورا شکوئی نژاد در این خصوص به ارائه جدیدترین دستاورد ها و مطالب علمی پرداختند.
بیست و ششمین CPC اخلاق پزشکی بیمارستان ضیائیان برگزار شد
با هماهنگی معاونت فرهنگی دانشگاه برای اعضای هیئت علمی حاضر در جلسه مجازی بیست و ششمین CPC اخلاق پزشکی بیمارستان ضیائیان امتیاز بازآموزی تعلق خواهد گرفت.
گزارش تصویری بازدید مدیر پرستاری دانشگاه به همراه بازرسان وزارت بهداشت از بیمارستان ضیائیان
سیمین رنجبران، مدیر پرستاری دانشگاه به همراه بازرسان وزارت بهداشت به منظور بررسی مستندات کووید 19 و چگونگی فرایند آن از بیمارستان ضیائیان دیدن کردند.
قدردانی از داروسازان بیمارستان ضیائیان در زادروز محمد زکریای رازی (روز داروسازی)
با حضور رئیس، مدیر و معاون درمان از پزشکان داروساز بیمارستان ضیائیان قدردانی شد.
کمیته RCA بیمارستان ضیائیان برگزار شد
با حضور نمایندگان وزارت بهداشت و معاونت درمان کمیته RCA بیمارستان ضیائیان برگزار شد.
قدردانی رئیس و مدیر بیمارستان ضیائیان از کارکنان مرکز به مناسبت روز کارمند
به مناسبت گرامیداشت ۴ شهریور روز کارمند، دکتر حمیدرضا حکمت رئیس و دکتر کامبیز مرادزاده مدیر بیمارستان با حضور در واحدهای مختلف از کارکنان مرکز قدردانی کردند.
قدردانی از فعالان آموزش سلامت در بیمارستان ضیائیان
در راستای اجرای برنامه عملیاتی آموزش سلامت این مرکز، از صدیقه محمود آبادی و پری نادری قدردانی شد.
پیام تبریک دکتر حمیدرضا حکمت رئیس و دکتر کامبیز مرادزاده مدیر بیمارستان به مناسبت روز کارمند
دکتر حمیدرضا حکمت رئیس و دکتر کامبیز مرادزاده مدیر بیمارستان با صدور پیامی چهارم شهریور، روز کارمند را به زحمتکشان این عرصه تبریک گفتند.
قدردانی از دکتر رضا عسگری تنها آزاده ۸ سال دفاع مقدس مرکز آموزشی درمانی ضیائیان
به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی از دکتر رضا عسگری متخصص روانپزشکی و تنها آزاده مرکز آموزشی درمانی ضیائیان قدردانی شد.
دکتر سعید مهردل: توانمندی بشر بر بیماری های سخت تر از کرونا هم پیروز شده است
دکتر سعید مهردل متخصص داخلی بیمارستان ضیائیان دانشگاه علوم پزشکی تهران در مصاحبه با مستندسازان مسیرنمای پیشرفت کووید 19 در استودیو شفا دانشگاه گفت: در اوایل اسفندماه زمانی که بیماری کرونا به صورت یک اپیدمی در سطح جهان مطرح شد، تیم مدیریت اجرایی بیمارستان، نحوه خدمت رسانی به بیماران را به گونه ای تغییر داد که در مدت زمان سه روز بیمارستان ضیائیان توانست خودش را با این بحران همسان سازی کند و به بیماران درگیر با کرونا که به بیمارستان مراجعه میکردند خدمات درمانی ارائه دهد. مدیریت بیمارستان ها در چند روز توانستند خودش را با این بحران مطابقت بدهند. در ابتدا در کادر درمانی ترس و نگرانی وجود داشت اما رفته رفته بر ترس غالب شدند و با علاقه مندی کار کردند. وقتی صحبت از بحران میشود تصمیمات هم بحرانی گرفته میشود. بسیار مهم است که از افرادی برای تصمیم گیری استفاده شود که صلاحیت دار باشند و از توانمندی بالایی برای مدیریت بحران برخوردار باشند؛ این امر در بیمارستان ضیائیان به نحو احسن انجام شد.